כסף וצרכנות

מהפכה בתשלום במכונות האוטומטיות בישראל: זה השינוי החדש שייכנס

סיבוס פלאקסי בעוד שיתוף פעולה אסטרטגי המיטיב עם עובדי חברות: מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם חברת נאייקס-מהיום עובדי חברות יוכלו לשלם בלמעלה מ-20 אלף מכונות אוטומטיות המוצבות ברחבי ישראל ישירות באמצעות אפליקציית סיבוס
מערכת ice | 
מכונות אוטומטיות ברכבת (צילום יחצ)

נאייקס, פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבעלי עסקים להרחיב את עסקיהם, הודיעה היום על הרחבת שיתוף הפעולה עם Cibus Pluxee, החברה המובילה בישראל בהטבות לעובדים.

עד כה, כל עובד היה יכול לנצל את יתרת הסיבוס גם במכונות אוטומטיות באמצעות גיהוץ הכרטיס. כעת, עם הרחבת שיתוף הפעולה עם נאייקס, תאפשר סיבוס תשלום במכונות  באמצעות האפליקציה בלבד ללא צורך בכרטיס פיזי, זאת תוך סריקת קוד QR במכונות  בהן קורא חכם של נאייקס.
 



"בישראל מעל ל- 20 אלף מכונות אוטומטיות אשר זמינות לצרכנים להשתמש בתקציב הסיבוס שלהם לביצוע רכישות". ציין ערן בר, מנכ"ל פעילות נאייקס ישראל. "התשלום באפליקציה מרחיב את האפשרויות לצרכנים ולמפעילים: מדובר לא רק בפשטות בביצוע הרכישות על ידי הצרכנים, אלא גם בסיוע למפעילים ולסיבוס לגוון את ערוצי המכירה ולהגדיל את המכירות שלהם. הרחבת שיתוף הפעולה תתן אפשרויות הצבה וגדילה של מכונות במקומות בהם לא ניתן היה להשתמש בכרטיס סיבוס פיזי אלא רק באפליקציה כגון משרדים ממשלתיים, סיכם בר.

דותן מצר, סמנכ"ל שיתופי פעולה מסחריים בחברת סיבוס פלאקסי, ציין: "אנו גאים להמשיך, להגדיל ולגוון, את סך האפשרויות והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו ומהיום גם באמצעות מכונות אוטומטיות הפזורות בנקודות רבות ברחבי הארץ״.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה