כסף וצרכנות

תקלה בשוברים של גולדה: ההפתעה למילואימניקים בוטלה

תקלה בשוברי גלידה למילואימניקים: בתגובה לתלונות, הפנתה רשת "גולדה" את האחריות לחברת "אקסטרה" (XTRA), מנפיקת השוברים, אך הן מבטיחות למצוא פיתרון
מערכת ice | 
סניף גולדה (צילום בן פרג)
במסגרת הוקרת תודה לחיילי המילואים, חולקו בחנוכה שוברים לקילו גלידה חינם ברשת "גולדה". אולם, מספר מילואימניקים דיווחו על קשיים במימוש ההטבה, כאשר הגיעו לסניפי הרשת וגילו כי השובר אינו תקף. "הבחור בגולדה אמר לי שלא מכבדים את זה יותר באף סניף של הרשת בארץ," שיתף אחד החיילים ברשת X.
על פי YNET התקלה, שהתגלתה כנרחבת יותר ממקרה בודד, עוררה תסכול בקרב המילואימניקים. "גיליתי את זה אחר הצהריים לפני ליל הסדר אחרי שהתחייבתי כבר להביא קינוח," כתב אחד מהם. אחר הוסיף: "קיבלנו את ההטבה, הגענו לגולדה... והופ - השובר נוצל כבר הם אומרים לי. בוודאות לא השתמשתי בו לפני."

בתגובה לתלונות, הפנתה רשת "גולדה" את האחריות לחברת "אקסטרה" (XTRA), מנפיקת השוברים. רפי שמיר, מנכ"ל אקסטרה, הסביר ל-ynet כי מקור התקלה הוא בבלבול שנבע מהנחיית אכ"א לבטל 1,500 שוברים עקב כפילויות. "הבעיה הייתה שמתוך 260 אלף שוברים, 1,500 שוברים בוטלו... התקלה היא שבוטל הקוד גם לאנשים שזכאים לו או שכבר בחרו בהטבה."
שמיר הדגיש כי החברה מחויבת לפתרון הבעיה: "כל מי שמתקשר לשירות של אקסטרה ויש לו קוד שלא עובר ולא מימש - יקבל קוד חדש." הוא הפנה את הנפגעים למוקד שירות הלקוחות בטלפון 09-7909501 או דרך הוואטסאפ, שם יוכלו לקבל סיוע לאחר הזדהות.
מרשת "גולדה" נמסר: "מדובר בתקלה טכנית שנגרמה בתהליך הזנת השוברים על ידי משרד הבטחון ותתוקן בהקדם. רשת גולדה מברכת על הזכות לקחת חלק בסבסוד משמעותי עבור החיילים."
חברת אקסטרא הוסיפה בתגובתה כי מדובר ב"תקלה מזערית ביחס לכ-1,500 שוברים/אנשי מילואים," והביעה התנצלות על אי הנוחות. "מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרמה, ומפצים באופן מיידי כל פניה על ידי הנפקת שובר הטבה חדש". למרות שהשוברים המקוריים אינם זמינים עוד, אקסטרא מציעה הטבות חלופיות לאנשי המילואים. "קיימת אפשרות לבחירות הטבות שיצרנו במיוחד במלאי כל השנה לטובת אנשי המילואים," ציינו בחברה.
שתי החברות מדגישות את מחויבותן לפתרון הבעיה ומעודדות את הנפגעים לפנות אליהן לקבלת סיוע. המקרה מדגיש את חשיבות התיאום בין הגורמים השונים בעת חלוקת הטבות בקנה מידה רחב, ואת הצורך במנגנוני בקרה ותיקון מהירים במקרה של תקלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה