בארץ

הותר לפרסום: חייל המילואים שנפצע בחורפיש מת מפצעיו, חיילת נפצעה קשה

בשורה קשה: הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל שנהרג במתקפת הכטב"מים של חיזבאללה בחורפיש?סמ"ר (מיל׳) רפאל קאודרס ז"ל. עוד הותר לפרסום כי חיילת נפצעה קשה באירוע
מערכת ice | 
null (צילום דובר צה"ל)

ברקע הלחימה הקשה במעוזי המחבלים שעדיין נותרו ברצועת עזה, ההסלמה בצפון גוברת מדי יום. כזכור, אתמול (רביעי) חיזבאללה ביצע תקיפת כטב"מים אכזרית בחורפיש, והצליח לפצוע 12 בני אדם, מתוכם אחד באורח אנוש ופצועה נוספת באורח קשה.

הבוקר הותר לפרסום כי הפצוע באורח אנוש, ​סמ"ר (מיל׳) רפאל קאודרס, בן 39 מצור הדסה, נפטר מפצעיו. ​סמ"ר קאודרס ז"ל היה רכז מסורת ורוח בגדוד 5030, חטיבת אלון (228), ונפל באירוע הקשה בחורפיש.


​סמ"ר (מיל׳) רפאל קאודרס ז"ל
הפצועה באורח קשה היא חיילת במילואים מגדוד 228, אשר פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחתה עודכנה בפרטי האירוע. בנוסף אליה, 10 פצועים נוספים פונו לבתי החולים, במצבים קל ובינוני.
סמ"ר קאודרס ז"ל מצטרף לרשימה הארוכה והכואבת של חללי צה"ל שנפלו מה-7 באוקטובר, 645 במספר, כאשר הסלמה בגבול הצפון וכניסה ללחימה משמעותית מאיימת להפוך את הרשימה הזו לארוכה בהרבה.
 



בחיזבאללה טוענים כי התקיפה בוצעה בתגובה לחיסול שבוצע בלבנון, אך זהו רק אחד מתוך שורת צעדים שעשה ארגון הטרור בשבועות האחרונים, במטרה להבעיר את השטח עוד יותר ולנסות לגרור את ישראל למלחמה כפויה. על פי דברי הרמטכ"ל הרצי הלוי לפני מספר ימים, צפויות בימים הקרובים קבלת החלטות משמעותיות בנוגע ללחימה בצפון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה