כסף וצרכנות

אתר החרמון לא ייפתח יותר למבקרים? "הפסדים אדירים, הכל מופגז"

מנכ"ל אתר החרמון בראיון מדאיג: "זה מפעל גדול שכרגע סגור וכנראה גם שנה הבאה יהיה סגור. שידאגו לכל העובדים האלה, צריך למצוא לזה פתרון, יש את המנהלת שאחראית לפיצויים, כבר 8 חודשים לא יכול להיות שזה לא מתקדם, אנחנו כבר לא בתקופת הקורונה, עברנו שלב. בואו נתקדם כי יש פתרונות ודרכים לעשות את זה"
מערכת ice |  2
שלג בחרמון
חדשות לא טובות בכלל למי שמפנטז לשחק בשלג בחורף הקרוב ואולי בכלל. רפאל נוה, אשר משמש מנכ"ל אתר החרמון, התראיין אמש (שני) בתוכניתו של ליאור רוזנפלד ב-104.5FM וטען כי המצב הביטחוני הקשה באזור גורם לצרות גדולות.
תחילה טען: "יש לנו עובדים שהמדינה לא מתייחסת אליהם, בתקופת החורף יש לנו 300 עובדים, את רובם הוצאנו לחל"ת, אנחנו לא יכולים להעסיק אותם, אין לנו כסף לזה והמדינה עצרה להם את החל"ת בטענה שהם לא גרים ביישוב מפונה, למרות שהם עובדים בעסק שהוא כן מפונה בצו אלוף, זה אבסורד. אתה רואה את התנהלות המדינה בהרבה עסקים בצפון, העסקים עצמם נמצאים במקום מפונה אבל העובד לא גר במקום מפונה אז הוא לא מקבל את המענה".

עוד המשיך: "זורקים אותנו ממשרד למשרד, אנחנו לא יכולים לדאוג לעובדים, אני לא יכול לתת להם שכר כי אני בעצמי לא מכניס כסף והפיצויים מהמדינה מדשדשים, מקבלים פרוטות, קיבלנו מיליונים בודדים שאפילו לא מכסים את הוצאות התפעול שלנו, לא ביטוח ולא שאר הדברים שאנחנו צריכים במינימום הנדרש. אני צריך אוויר לנשימה, תנו לי חמצן".
עוד טען לגבי העתיד: "אף אחד לא יודע מה יהיה קדימה, הם כן משערים שגם העונה הבאה לא תהיה. מה-7.10 קיבלתי שיחת טלפון ואמרו לי שהמצב הוא שנערכים למלחמה, האתר נסגר מיידית ללא צפי סיום, קיבלתי צו אלוף. חשבנו אולי זה ייגמר ועשינו הכנות לעונה הבאה שאולי באמצע העונה זה ייגמר אבל לצערי זה לא היה שם, ההפסדים אדירים ומאז ועד היום אין מישהו שיכול להגיד מה יהיה".
על מצב העובדים סיפר: "חלק מהעובדים חותמים אבטלה וחלקם מחפשים עבודות אחרות, הם צריכים לפרנס את עצמם, אני עצמי נמצא במילואים מאז ה-7.10 ומנסים למצוא פתרונות אבל המצב פה של העסקים בצפון פשוט מביש, ההתייחסות של המדינה נוראית. אישרו לי צוות מאוד מצומצם של 4 אנשים שאנחנו עושים פה אחזקה. הנזקים הם אדירים, אם אני אזניח את זה לגמרי ולא יהיה בכלל מישהו שיטפל אז הנזק יהיה פי 2. שווה לקחת כמה עובדים בודדים ואני לוקח את זה תוך כדי סיכון, החרמון לא מופסק להיות מופגז". 
לסיום אמר: "זה מפעל גדול שכרגע סגור וכנראה גם שנה הבאה יהיה סגור. שידאגו לכל העובדים האלה, צריך למצוא לזה פתרון, יש את המנהלת שאחראית לפיצויים, כבר 8 חודשים לא יכול להיות שזה לא מתקדם, אנחנו כבר לא בתקופת הקורונה, עברנו שלב. בואו נתקדם כי יש פתרונות ודרכים לעשות את זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרמון
    דיאנה 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אג'נדה 2030. שום קשר למצב הביטחוני
    סגור
  • 1.
    "הממשלה עושה דברים מדהימים" (ל"ת)
    ישראלי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור