תיירות

בשורה למטיילים: ממחר - הכניסה לאתר החרמון בחינם לכולם

בתום עונת השלג ייפתח אתר החרמון במתכונת קיצית וללא תשלום לכולם. האטרקציות שיפעלו: רכבל המבקרים, מזחלות האקסטרים, סקיי ריידר מציאות מדומה ומזחלות שלג לילדים
מערכת ice | 
אתר החרמון (צילום יחצ אתר החרמון)
עם תום עונת השלג וכמדי שנה, הודיעה הערב הנהלת אתר החרמון כי החל ממחר (שלישי) הכניסה לאתר החרמון תהיה במתכונת קיץ - וללא תשלום.
האטרקציות שיפעלו באתר החרמון במסגרת הקיצית הן רכבל המבקרים, מזחלות האקסטרים, סקיי ריידר מציאות מדומה ומזחלות שלג לילדים במפלס העליון בלבד.

בשנה שעבר דווח כי עמלים בהנהלת האתר על הקמת בית מלון ייחודי, זאת לרגל חגיגות 50 שנה להקמתו. המלון צפוי להיות ברמת 5 כוכבים ובהשקעה רחבת היקף המוערכת בסכום של כ-200 מיליון שקלים. המיקום צפוי להיות במפלס התחתון של האתר על צלע ההר, וכך להשתלב בנוף הטבע המיוחד שלו. בנוסף, יש לציין כי בשנים האחרונות הושקעו לא מעט משאבים בפיתוח האטרקציות בחרמון, בכלל זה הרכבל הסגור והבטוח בתוך קרוניות, רכבת שעוברת במסלול מרהיב ובמהירות משתנה ומתקנים נוספים.
גולת הכותרת היא כאמור המלון שנמצא כעת בשלב קבלת ההיתרים, לצד האישורים הדרושים לשינוי השטח מספורט ונופש למלונאות. המלון צפוי לכלול 120 חדרים וחובבי הגלישה שביניכם ודאי ישמחו לשמוע שהתכנון הוא לאפשר להם לגלוש ישירות מהחדר במלון למסלולי הסקי באתר. כמו כן, בכוונת הנהלת האתר לפתוח את המלון לאורך כל השנה ולא רק בחורף, כאשר בקיץ יינתן דגש על מתחמי הספא במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה