כסף וצרכנות

הסוף למלצרים בבתי הקפה? הרשת הזו מנסה מהפך מטורף

סניף סטארבקס ייחודי שהוקם בלב בניין בדרום קוריאה עושה ניסוי עם 100 רובוטים שמגישים את המנות ללקוחות. בקרוב בסניפים בכל העולם?
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום shutterstock)
במגדל מפואר בדרום קוריאה, ענקית הטכנולוגיה נאבר הקימה סניף סטארבקס ייחודי במינו, בו למעלה מ-100 רובוטים אוטונומיים מסתובבים ומגישים הזמנות ללקוחות. מדובר בחלון ראווה טכנולוגי מרשים למיזם החדשני של "בניין התכנסות טכנולוגי".
הרובוט שעומד במרכז הניסוי הוא "רוקי" - רובוט שירות אוטונומי המונע על גלגלים, מצויד בתא אחסון ומסוגל לנווט בין הקומות באמצעות מעליות ייעודיות. רקע, יחד עם עשרות רובוטים רובוטים דומים, מסתובב בין השולחנות ומספק למבקרים את ההזמנות שלהם במהירות ובדייקנות.

מאחורי הקלעים, מערכת בינה מלאכותית חכמה בשם ARC מנהלת את כל תנועות הרובוטים, מנתבת אותם לייעדים השונים וממזגת נתוני מיקום אופליין ומקוונים. מדובר בטכנולוגיית ענן מתקדמת שצפויה להוביל את רובוטי השירות לשימוש נרחב.  
אך רוקי לא לבד. רובוט דו-זרועי בשם "אמבידקס" מצטרף למשחק ומסייע בהגשת המשקאות, תוך כדי שימוש במנגנוני העברת כוח מיוחדים שמבטיחים אינטראקציות בטוחות עם האנשים.
נאבר השקיעה מיליארדים בטכנולוגיות רובוטיות חדשניות, והמגדל החדש משמש כבמה לא רק לשטח מהחדשנות שלה, אלא גם לעתיד שבו רובוטים ישולבו בחיי היום-יום שלנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה