כסף וצרכנות

מענק מידי עד 5,000 שקל: מי הזכאים לקבל אותו?

הקרן המיוחדת לסיוע לעסקים תתחיל לפעול בשבועות הקרובים ותעניק לבעלי עסקים מענקים בהיקף של 1% מכלל המחזור השנתי של העסק, עד לתקרה של 40 אלף שקל למענק, ולא פחות מ-5,000 שקל בסך הכל.
מערכת ice |  1
כסף (צילום shutterstock)
מרכז האופוזיציה בוועדת הכספים, חה"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד), בשיתוף הפעולה עם חה"כ ינון אזולאי, הגיע לסיכום עם איגוד הבנקים והסוכנות היהודית, על הקמת קרן מיוחדת בהיקף של 100 מיליון שקל לסיוע לבעלי עסקים - משרתי המילואים ובני משפחותיהם.
הקרן תתחיל לפעול בשבועות הקרובים ותעניק לבעלי עסקים מענקים בהיקף של 1% מכלל המחזור השנתי של העסק, עד לתקרה של 40 אלף שקל למענק, ולא פחות מ-5,000 שקל בסך הכל.

‏‎חה״כ ולדימיר בליאק אמר לאחר אישור הקמת הקרן: ״הקמת הקרן הסיוע לעצמאים מילואימניקים ובני ובנות זוגם מהווה בשורה חשובה עבור הציבור שנושא בנטל המלחמתי והכלכלי".
עוד הוא הוסיף ואמר לאחר האישור שהתקבל למהלך: "זו חובתנו כנבחרי הציבור לוודא כי ישנה מעטפת תקציבית ראויה עבורם ולסייע להם ככל האפשר בתקופה מאתגרת זו. העצמאים הם הלב הפועם של הכלכלה הישראלית. ולכן נמשיך לפעול בכל האמצעים למען רווחתם ורווחת משפחותיהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אין?!
    אנצי!!!! 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אף פעם המדינה ושלוחותיה לא נותנים מענקים לנכים,כשהם יודעים שיש לנכים יותר הוצאות וגם בספק אם מקבלים אותם לעבודה.הקצבה לנכים תמיד יותר נמוכה מההוצאות והצרכים שלהם באמת!
    סגור