כסף וצרכנות

אתר האופנה הישראלי בקריסה כלכלית: זו האזהרה ללקוחות

אתר האופנה שוז אונליין שנמצא כבר תקופה בקשיים כלכליים ומחזיק בחובות של מיליונים, הפסיק לספק ללקוחות את רכישותיהם. כעת המועצה הישראלית לצרכנות יוצאת באזהרה מפני רכישה באתר
שירה יום טוב | 
צילום unsplash
המועצה הישראלית לצרכנות יוצאת בהודעת אזהרה לציבור מביצוע עסקאות ואי קבלת תמורה מאתר 'שוז אונליין' . האזהרה מגיעה בעקבות בדיקת המועצה שהעלתה כי האתר המוכר כ"שוז אונליין" אשר פורסם זה מכבר כי הוא מצוי בקשיים וכי הוגשה בקשה לצו עיכוב הליכים בשל חדלות פירעון כנגדו, ממשיך לפעול  ולשווק מוצרים לציבור, מבלי לציין כי הוא במצב כספי בעייתי. לאור זאת, המועצה הישראלית לצרכנות יוצאת באזהרה לציבור מפני חשש כבד לכשל תמורה ורואה בחומרה רבה את התנהלות החברה.
בשבועות האחרונים חל גידול ניכר בתלונות כנגד חברת "סיפקו אונליין" אשר בבעלותה אתר האינטרנט שוז אונליין, ברובן נמסר כי המוצרים שרכשו לא נמסרו להם וכי אינם מקבלים מענה מן החברה.
המועצה לצרכנות מעדכנת כי העבירה את תלונות הצרכנים להתייחסות החברה, ברם ועל אף שבעבר התקבלו תשובות מאת החברה, נכון למועד כתיבת שורות אלה החברה חדלה מלהשיב למועצה. 
על פי פרסומים במרשתת, ביום 15/5/2024, החברה נקלעה באחרונה לקשיים לאחר שצברה חובות של 10 מיליון שקל. עוד פורסם כי ביהמ"ש הוציא צו עיכוב הליכים נגד החברה והמנכ"ל שלה למשך 60 יום וכי מונה  עו"ד יוסי בן-נפתלי לנאמן החברה. משמעות עיכוב ההליכים היא שלא ניתן כרגע לתבוע את החברה.  
האתר, שהוא הגדול ביותר בישראל בתחומו, נקלע לאחרונה לקשיים כלכליים חמורים, כאשר ספקים מספרים כי חל עיכוב בתשלומים בחודשים האחרונים, הצ'קים של האתר חוזרים והמנכ"ל והמייסד דקל סטולרו ירד לצללים.
חובותיה של שוז אונליין, כך על פי מה שמסרה לבית המשפט, עומדים על כ-9.7 מיליון שקל. אחד הספקים הגדולים הוא חברת 'קולנוע חדש', יבואנית קרוקס לישראל. את רוב המותגים הבינלאומיים שנמכרו באתר, ייבאה שוז אונליין בעצמה ביבוא מקביל.
בחודשיים האחרונים חזרו שיקים לספקים, והמנכ"ל והמייסד דקל סטולרו לא ענה לטלפונים. בין בעלי המניות של האתר שמות ידועים כמו חברת שסטוביץ, קרן מיתר וגיל מדין בן רעיה שטראוס - שהשקיעו 10 מיליון שקל באתר ב-2021, כשנראה אז כסיפור הצלחה, וכעת הם תמכו בבקשה להקפאת הליכים של האתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה