כסף וצרכנות

רשת פיצה האט חוטפת קנס עצום: כך פגעה בלקוחות

רשת הפיצריות האהובה בישראל ואחת מהפופולריות ביותר בעולם, פיצה האט, חטפה קנס מהרשויות באוסטרליה על סך של 2.5 מיליון דולר אוסטרלי (כ-3 מיליון שקל), אחרי ששלחה יותר מ-5 מיליון הודעות ללקוחות שהסירו את עצמם מרשימת התפוצה: "מתנצלים, טעות במערכת גרמה לבעיה הזו. לעולם לא היינו פועלים במכוון כדי לגרום לאי נוחות בקרב הלקוחות שלנו"
מערכת ice |  1
פיצה האט (צילום אסף קרלה)
רשת הפיצריות האהובה בישראל ואחת מהפופולריות ביותר בעולם, פיצה האט, מסתבכת בגדול, אחרי שחטפה קנס עצום מהרשויות באוסטרליה על סך של 2.5 מיליון דולר אוסטרלי (כ-3 מיליון שקל), זאת לאחר ששלחה הודעות תפוצה למיליוני לקוחות במדינה, מבלי שתהיה להם האופציה להסיר את עצמם מרשימת התפוצה.
רשות התקשורת הממשלתית האוסטרלית ACMA, פתחה לאחרונה בחקירה של רשת פיצה האט במדינה, אחרי תלונות שהתקבלו ממיליוני לקוחות. מהחקירה עולה כי הרשת שלחה 5,941,109 הודעות תפוצה ללקוחות, גם באסאמאס וגם בדואר האלקטרוני, בין החודשים ינואר למאי 2023.
ההודעות נשלחו מטעם פיצה האט ללקוחות שלה שלא הסכימו לקבל אותן, או כאלה שביטלו את את הסכמתם לקבל הודעות מהרשת. עוד נמצא בחקירה של הרשויות במדינה כי הרשת שלחה 4,364,971 הודעות שיווקיות ללא אפשרות להסרה מהרשימה.
אחרי שחטפה את הקנס העצום, ברשת פיצה האט הוציאו הודעה בה הודו בטעות: "אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנוצר עמו קשר ללא הסכמתו. טעות במערכת גרמה לבעיה הזו. לעולם לא היינו פועלים במכוון כדי לגרום לאי נוחות בקרב הלקוחות שלנו. אנחנו מחויבים לעבודה מול הרשות ועם יועץ חיצוני כדי לנטר ולשפר את ההתנהלות השיווקית שלנו, כך שתעמוד בתקנות החוק ובציפיות של הלקוחות שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שמאחל מוות לראש הממשלה
    יוסף, כפר יונה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אזרח המדינה מאחל זאת לראש ממשלתו, לא בריא בנפשו או שיחליף אותו בתפקידו אם הוא מסוגל לעמוד בלחצים...
    סגור