כסף וצרכנות

מועדון 'חבר' שובר את השוק: אתר אטרקציות חדש בדרך

"חבר" TOUR הוא אתר חדש המעניק לעמיתי מועדון "חבר" הטבות והנחות לרכישת כרטיסים מקוריים אונליין לאטרקציות, לאתרים תיירות, לקניות, למזון מהיר, לבתי קפה ולבילויים – ביותר מ-100 יעדים בעולם
מערכת ice |  2
מחירי כניסות לאטרקציות- אילוסטרציה (צילום unsplash, פלאש 90/ יונתן זינדל)
רגע לפני חופשות הפסח והקיץ שבפתח, מועדון "חבר" משיק את "חבר" TOUR, אתר ייעודי המציע הטבות ברכישת כרטיסים לאטרקציות, לאירועי ספורט, לאתרי תיירות, לקניות, למזון מהיר, לבתי קפה ולבילויים ברחבי העולם, בהנחות מיוחדות ובלעדיות לעמיתי המועדון.
"חבר" TOUR הוא ממשק חדש של one stop shop – פרי שיתוף פעולה עם חברת finitiFun, אשר תהיה אחראית לתכניו – המאפשר לעמיתים לרכוש כרטיסים אמינים ומקוריים בהנחה למופעים, מסעדות, אירועי ספורט וכו' ביותר מ-100 יעדים בעולם, בחלוקה לפי מדינות.
 
מעתה יוכלו עמיתי המועדון ליהנות מ-15% הנחה קבועה על אלפי אטרקציות מובילות ונחשקות ברחבי העולם, אשר יתעדכנו מעת לעת, ובהן דיסנילנד, דיסניוורלד, יוניברסל סטודיו, מוזיאונים בולטים, תצפיות, סיורים ועוד.
בנוסף, לעמיתי המועדון תינתן הנחה קבועה של 10% על כל שוברי האופנה, כולל למגוון רחב של מותגים שאין בארץ והם אהובים על ישראלים – פריימרק וספורה – לצד המותגים האהובים נייקי, אדידס ועוד. בממשק הייחודי יוכלו העמיתים ליהנות גם מ-10% הנחה על כל מותגי המזון המהיר ובתי הקפה המוכרים, כמו סטארבקס, קפה נרו, פיצה האט, סאבוויי ועוד.
בממשק יוצעו גם כרטיסים למשחקי ואירועי הספורט המובילים בעולם כמו הליגה האנגלית, ליגת האלופות, יורו 2024, טניס, פורמולה 1 ועוד. בהמשך יוכלו עמיתי המועדון לרכוש גם כרטיסים להופעות חיות של האומנים הגדולים בעולם. אתר "חבר" TOUR מאפשר הזמנה ישירה ובטוחה דרך ממשק המונגש כולו בשפה העברית. האתר כולל גם שירות לקוחות בעברית 24/7, הזמין גם מחו"ל.
"בחצי השנה שחלפה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, רבים מעמיתינו, משרתי הקבע ואנשי כוחות הביטחון, נדרשו לפעילות מאומצת, חלקם רחוק מהבית", מציין חן ישראל, משנה למנכ"ל מועדון "חבר". "בני משפחותיהם היו מי שתמכו בהם מהעורף, לצד המורכבות בהתמודדות האישית עם המצב. בתקופה האחרונה זיהינו עלייה בצורך של עמיתינו ובני משפחותיהם בחופשות קצרות להתאווררות בחו"ל. לכן יצרנו עבורם את 'חבר' TOUR – אתר ייעודי, קל ופשוט בעברית להזמנת כרטיסים מקוריים בהנחה לבילויים, לקניות ולאטרקציות בחו"ל. האתר יאפשר לעמיתינו למצוא היצע אטרקטיבי ורחב של הטבות והנחות גם מעבר לים, לרכוש באופן אמין, לשריין מקום מראש ולחסוך זמן רב וכסף בזמן החופשה".
"אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה של מועדון 'חבר' וחברת finitiFun", אמר תומר זוסמן, מנכ"ל שותף בחברה. "בעיקר בתקופה הזו אנחנו גאים להיות חלק מפרויקט אשר מאפשר למשרתי הקבע, לאנשי כוחות הביטחון ולמשפחותיהם לצאת קצת מהשגרה המורכבת. חברת finitiFun מתמחה בהנגשת עולמות התוכן של תרבות, פנאי, ספורט ועוד בלמעלה מ-100 יעדים בעולם, עם מאות אלפי אטרקציות, מופעים, משחקי ספורט, שוברי קנייה, שוברי מזון ותחבורה – והכול בשפה העברית. החברה מספקת את השירות גם לחברות מובילות באסיה, באירופה ובארה"ב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העשירים הדשנים נעשים עשירים יותר
    גלעד 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    והעניים נעשים עניים יותר. בושה וחרפה
    סגור
  • אנשים נתנו שנים ארוכות לצה״ל.. מגיע להם (ל"ת)
    עמית 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור