כסף וצרכנות

מועדון חבר ביוזמה מרגשת: זה מה שיעשו עבור החיילים

לאור המצב הביטחוני, מועדון הצרכנות "חבר" נרתם ורכש אלפי מארזים למען אנשי כוחות הביטחון ותושבי הדרום. כמו כן המועדון מחזק את משרתי משרתי הקבע וגמלאי צה״ל ומעניק להם פסיכולוג אונליין ללא עלות
מערכת ice | 
עובדי חבר (צילום יח"צ)
לאור המצב הביטחוני מועדון "חבר" פרסם היום (ראשון) כי הוא תומך ותורם למען הלוחמים, הפצועים, החיילים הבודדים ומשרתי הקבע. במסגרת המאמץ הלאומי והתמיכה בתושבי הדרום, כוחות הביטחון ובני משפחותיהם, עובדי המועדון יצאו אל מספר סניפים של רשתות מזון קמעונאיות ורכשו מגוון מוצרים מתוקים ומלוחים. 
העובדים הרכיבו כמאה וחמישים חבילות ונסעו לבתי החולים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, על מנת לחלק את השי ולדרוש בשלום משרתי הקבע הפצועים והחיילים הבודדים המאושפזים. בנוסף לכך, רכש המועדון כ-1000 סוללות גיבוי ניידות המיועדות לתרומה ללוחמים כדי שיוכלו להיות מחוברים ולהישאר בקשר עם יקיריהם. 
 
לצד זאת, רכש המועדון כ-3,000 מארזים הכוללים חטיפים מתוקים ומלוחים, משחקי קלפים משפחתיים, חוברות צביעה וטושים. המארזים מיועדים לילדי ומשפחות משרתי הקבע הלוחמים בכל החזיתות ויגיעו אליהם עם שליח עד הבית.
המועדון מחזק את משפחות משרתי הקבע וגמלאי צה״ל ומעניק להם פסיכולוג אונליין ללא עלות והרצאה של מיכל דליות, ייעודית עבורם, להתמודדות בימים אלו עם הקשיים המיוחדים אותם הם חווים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה