כסף וצרכנות

פפסי מקס ייעלם מהמדפים אחרי 30 שנה: המותג עובר מהפך

נפרדים מפפסי מקס, תכירו את PEPSI ZERO. אחרי 30 שנה מגיע עידן חדש למותג הבינלאומי המצליח: מותג פפסי מקס עובר שינוי ונפרד מהמיתוג הישן, נשאר עם המתכון האהוב ומשיק שפה חדשה – פפסי זירו
מערכת ice | 
הבקבוקים החדשים של פפסי (צילום CNN)
החל מהחודש ישראל מיישרת קו לשינוי העיצובי של פפסיקו העולמי: פפסי זירו החדש יגיע לכל רשתות השיווק ונקודות המכירה. פפסי המשווק על-ידי טמפו, חברת המשקאות המובילה בישראל, משיק שם, שפה ונראות חדשים. מעתה ייקרא פפסי זירו: PEPSI ZERO – MAXIMUM TASTE, ZERO SUGAR.
משקה הפפסי מקס הושק לפני 30 שנה והפעם האחרונה בה הציג לוגו ושפה חדשים הייתה לפני 14 שנה, אי שם בשנת 2010. כעת, המותג מחדש ויזואליה בכל העולם וגם בישראל מצטרפים להשקה.

המראה החדש הוא קפיצת מדרגה נועזת עבור המותג. בין העדכונים המרכזיים ניתן למצוא את חידוש הלוגו כאשר הפונט ב"בולד" עם שילוב של אלקטריק בלו ושחור המסמל "ללא סוכר" וה"דופק" החדש - נכס עיצובי חי ונושם המאפשר לפפסי להתגמש ולהתאים את המראה שלו לכל סביבה, פלטפורמה או שותפות.
הלוגו והזהות החזותית החדשים של פפסי מביאים את הנועזות שלו, מחזקים את המותג ומבטאים את העולמות אליהם הוא מחובר: תרבות הפופ, ספורט, מוזיקה, אוכל, בידור ועוד. PEPSI ZERO יימכר בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה