כסף וצרכנות

מוש בן ארי פותח עסק שאפתני חדש: זה התחום אליו נכנס

הזמר והיוצר משיק מותג קנאביס חדש שייקרא על שמו MBA ויגיע כבר בימים הקרובים לבתי המרקחת. הזנים במותג החדש ייקראו על שם שיריו
מערכת ice | 
מוש בן ארי (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר מוש בן ארי (53) הוציא בשבוע שעבר אלבום חדש בשם "פועם בי מחדש", בו הוא מציין 30 שנות קריירה וכן עשור עם בת הזוג ג'ני זבישה. אבל מסתבר שהוא לא מסתפק במוזיקה ובחוף המפורסם שהוא מנהל באילת. כעת נכנס בן ארי גם לתחום הקנאביס ופותח מותג חדש משלו.
על פי פרסום במגזין "קנאביס", המותג החדש של מוש ייקרא על שמו MBA. הזנים הצפויים להגיע לבתי המרקחת ברחבי הארץ כבר במהלך הימים והשבועות הקרובים, ייקראו על שם שיריו של מוש: דרך (Path), זוהר (Aura), גל (Wave). אל מוש בן ארי יחבור כשותף בפרויקט הקנאביס גם המפיק המוזיקלי דני קרק, ממייסדי שב"ק ס. הזנים מגודלים על ידי חברת גרין פילדס במושב מגדים בצפון.

בריאיון ל-ynet החודש נשאל מוש בן ארי לגבי אבהות ואמר: "אני בן אדם קיצוני. בפעם הראשונה שהייתי אבא, בגיל 25, הייתי ילד שעשה ילד, אז נראה לי הגיוני בגיל 50 לעשות עוד ילד. תמיד חקרתי את עצמי במקומות קיצוניים, שלאו דווקא כולם הולכים אליהם או יסכימו עליהם, אבל אני כזה. כנראה שבגלגול הזה זה לא ישתנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה