כסף וצרכנות

ישראכרט שוברת את השוק: זו ההלוואה שתוכלו לקבל

ישראכרט מציעה הלוואה ללא ריבית במשך חודשיים ללקוחות פרטיים, כלל לקוחות ישראכרט, מחזיקי כרטיסי ישראכרט ואמריקן אקספרס (בכפוף לזכאות אשראי וללא הלוואה קיימת בישראכרט), יכולים לממש את ההטבה בלקיחת הלוואה בסכום של מעל 30 אלף שקל
מערכת ice |  2
ישראכרט (צילום pixabay, shutterstock)
לאור המציאות הכלכלית המשפיעה על עלייה מתמשכת בשיעורי הריבית, ולצד הצורך העולה בקרב הצרכנים להוצאות אשראי מרובות לקראת חגי פורים, פסח ויום העצמאות, יוצאת ישראכרט עם מבצע חד פעמי במסגרתו תאפשר ללקוחותיה לקבל הלוואה עם הטבת ריבית משמעותית – הלוואה ללא ריבית במשך חודשיים.
כלל לקוחות ישראכרט, מחזיקי כרטיסי ישראכרט ואמריקן אקספרס (בכפוף לזכאות אשראי וללא הלוואה קיימת בישראכרט), יכולים לממש את ההטבה בלקיחת הלוואה בסכום של מעל 30 אלף שקל.

בתום התשלום ה-12 להלוואה, יתקבל זיכוי לסכום הריבית של החודשיים האחרונים. בנוסף, מי שייקח את ההלוואה דרך הדיגיטל, ייהנה מהנחה נוספת של 0.5% בריבית בכל החודשים האחרים. המבצע בתוקף החל מהיום, 20 בפברואר ועד 29 בפברואר, 2024.
לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה, דיגיטל ושיווק בישראכרט: "אנו רואים כי משקי הבית בישראל לוקחים יותר הלוואות וזקוקים לכסף נזיל בשל הוצאות מרובות. על מנת לאפשר ללקוחותינו להתמודד עם התמורות הכלכליות השונות בתקופה זו המתבטאות הן ביוקר מחיה מתמשך והן בעליית ריבית, אנו מעניקים הטבה זו כך שתשמור את אופציית ההלוואה משתלמת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כוכביות
    ישראכרט - רואים לכם 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שקורא את הכוכביות המשפטיות מבין שמדובר במעטפת יפה להלוואה רצחנית תשלמו ריבית 12 חודשים בשביל לקבל אחרי זה חודשיים ללא ריבית (וזאת בזמן שהריבית תרד בחודשים הקרובים עוד ועוד) בקיצור - הונאה
    סגור
  • 1.
    זה רמאות
    Mosh 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תאמינו להם
    סגור