כסף וצרכנות
רשת הסופרמרקטים שוברת את השוק: מי מרסקת מחירים למאות מוצרים?
רשת "סאלח דבאח ובניו" יוצאת במהלך חסר תקדים ואסטרטגי בכל סניפי הרשת ומודיעה על קמפיין מחירים תחת הכותרת "מחירים של פעם"
בניגוד לגל העלאות המחירים ברשתות השונות והמותגים בישראל, רשת "סאלח דבאח ובניו" משיקה את קמפיין "מחירים של פעם". במסגרת המבצע מוזילה הרשת את מחירם של מאות מוצרים למחירים של פעם.
הרשת הודיעה כי היא סופגת את עליית המחירים הקיצונית וממשיכה עם ה"שחייה נגד הזרם". בין המוצרים המשתתפים במבצע ניתן למצוא: מוצרי טואלטיקה וטיפוח, חטיפים ומוצרים משלימים למטבח.
גל ההתייקרויות מורגש בענפים רבים במשק הישראלי ועליות המחירים פוגשות את האזרחים בכל תחום. לכן, החליטו ברשת הקמעונאות "סאלח דבאח ובניו" לבוא לקראת הלקוחות ולהקל עליהם בתקופה הכלכלית המורכבת במדינה, ולהוזיל עבורם באופן משמעותי מאוד את סל המזון באמצעות המבצעים.
עוד ב-
מהרשת נמסר על רקע המבצע שהוכרז: "במיוחד בתקופה זו, של עליית מחירים כללית בכל המשק, חשוב לנו לדאוג ללקוחות שלנו. אנחנו לא מנותקים ממה שקורה במדינה ועושים כל מה שאנחנו יכולים כדי שלקוחותינו לא יספגו את עליית המחירים, לכן יצאנו במבצע נרחב וחסר תקדים בעת הזו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.צריך להיות מטורף בשביל לקנות אצל ערבים (ל"ת)הק 02/2024/18הגב לתגובה זו0 0סגור