כסף וצרכנות

רשת הסופרמרקטים נמכרת: בעלי דור אלון בעסקה גדולה

דור אלון, חברת תחנות הדלק והקמעונאות של מוטי בן־משה רכשה את 51% מרשת 'אלמה מרקט' על פי שווי של כ-50 מיליון שקל. רשות התחרות אמורה לאשר את העסקה. לאחר שתושלם העסקה, קמחזי ישאר מנהל הרשת
מערכת ice |  1
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, shutterstock)
דרמה בעולם הקמעונאות. שלוש שנים בלבד עברו מאז שליאור קמחזי מכר את רשת הסופרמרקטים שלו, סיטי מרקט לחברת הדלק סונול של דודי ויסמן, וכעת הוא מבצע מהלך מסקרן נוסף, הפעם כשהוא מוכר את רשת 'אלמה מרקט' למוטי בן משה, שיקח את השליטה לידיו עם 51%.
ב"כלכליסט" פורסם כי דור אלון, חברת תחנות הדלק והקמעונאות של מוטי בן־משה רכשה את 51% על פי שווי של כ-50 מיליון שקל. רשות התחרות אמורה לאשר את העסקה. לאחר שתושלם העסקה, קמחזי ישאר מנהל הרשת.
יש לציין כי לאלמה מרקט תשעה סניפים בפריסה ארצית - גבעת שמואל, מודיעין, רמת השרון, ראשון לציון, כפר סבא, רמת גן, ושני סניפים בתל אביב ברחובות דיזנגוף וצומת הפיל. עוד סניף אמור להפתח בקרוב ליד בית החולים תל השומר לפי כלכליסט. לרשת מכירות שנתיות של כ־110 מיליון שקל.
דור אלון מבחינתה מעמיקה את פעולותיה בענף הקמעונאות עם מספר מותגים. לבן משה יש שליטה על רשת הסופרמרקטים התל־אביבית AP:PM עם 60 סניפים; 92 חנויות מיני־סופר אלונית וכן גם 28 סופרמרקטים שפועלים במושבים וקיבוצים לצד 115 מסעדות ובתי קפה. הרשת גם מחזיקה ברשתות ההמבורגרים BBB, בורגרים ומוזס
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שופרסל למכירה
    רחל 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראב את החזירים החדשים כמה אנחנו שלם עבור הקניות שלנו לעומת שופרסל
    סגור