קריירה ולימודים

שטראוס במהלך מרגש: כך היא תחזיר לקהילה

שטראוס בשיתוף ארגון 'עוגן' מחזקים ארגוניים חברתיים ועמותות שחוו קשיים בעקבות מלחמת חרבות ברזל
מערכת ice | 
בניין שטראוס (צילום shutterstock)
שטראוס משיקה בשיתוף 'עוגן' מיזם חדש, "קפה-עצה עם שטראוס". במסגרת הפרויקט, יעניקו 25 מנהלות ומנהלים משטראוס ייעוץ מקצועי ומנטורינג למנכ"לים של ארגונים חברתיים ועמותות מגוון תחומים, ובהם פיננסים, שיווק ודיגיטל, משאבי אנוש, תכנון ואסטרטגיה.
שיתוף הפעולה נעשה במסגרת תוכנית מנט-אור של עוגן, המספקת מנטורינג ניהולי למנכ"לים של ארגונים חברתיים (מלכ"רים) במטרה להכשיר וללוות אותם ביצירת חוסן ארגוני ובהתמודדות עם המשבר שפרץ בעקבות מלחמת "חרבות ברזל".

עוגן פועל כבר יותר מ-33 כגוף פיננסי-חברתי ללא כוונת רווח, המעניק הלוואות ללא ריבית למשקי בית והלוואות בריבית מסובסדת לעסקים קטנים ולעמותות, ונוסף על כך, מציע מערך של מנטורים ניהוליים ויועצים פיננסיים לעמותות, עסקים ולמשקי בית.
עם המומחים משטראוס שייקחו חלק במיזם נמנים ברק וינשטיין, סמנכ"ל שטראוס נאו, שי ביאליק מנהלת הקיימות, אורלי עמר, סמנכ"לית מש"א שטראוס ישראל תפעול וטכנולוגיות, סמא צפורי, מנהלת למידה, יעל ארצי, מנהלת מסחור, וג'ורדן גיל, סמנכ"ל כספים. מטרת המיזם קפה-עצה היא לקחת את הידע הנרחב שיש לשטראוס במגוון תחומים כדי לחזק עשייה של ארגונים חברתיים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה