קריירה ולימודים

אחרי 31 שנה: המדינה הזו חוזרת לאירוויזיון עם זמרת ישראלית

לוקסמבורג שלא השתתפה מאז 1993, תשלח לשבדיה את טלי גולרגנט הצעירה, לאחר שניצחה בתחרות הקדם ותניף את הדגל הלוקסמבורגי בתחרות עם השיר Fighter שיתחרה גם בנציגות של ישראל שעדיין לא ידוע במי מדובר
מערכת ice | 
אירוויזיון (צילום shutterstock)
לישראל עדיין אין נציג לאירוויזויון בשבדיה בעוד כמעט ארבעה חודשים, כאשר תחרות 'הכוכב הבא' בקשת 12 טרם הוכרעה, אבל אחרי 31 שנה של היעדרות מהאירוויזיון, בו הופיעה לאחרונה רק ב-1993, לוקסמבורג בחרה שיר לאירוויזיון 2024.
אחרי תחרות קדם אירוויזיון מרשימה שהפיקה טלי אשכולי וביים משה קפטן, טלי גולרגנט בת 23 תתחרה במאלמו תחת הדגל הלוקסמבורגי עם השיר Fighter שינסה להפתיע את כולם ולהביא למדינה זכייה שישת בתולדותיה.

בראיון ליורומיקס סיפרה: "כששמעתי את השיר 'Fighter' התלהבתי והסכמתי להחליף, אני מקפידה להגיע לישראל כל שנה ולעיתים גם פעמיים בשנה, אני אוהבת את ישראל. השיר עוסק בלהיות 'לוחם' בחיים, כולנו מתמודדים עם דברים בחיים, והשיר עוסק בהתמודדות עם הקשיים".
עוד היא סיפרה: "אני גרה בימים אלה בניו יורק, להיות זמרת ולפתח שם קריירה זה קשה מאוד, ולהמשיך במטרה זה קשה – אבל אני פה בגלל שנלחמתי, אבל לכל אחד יש את המלחמות שלו ולכן הנושא הוא אוניברסלי. אם יש לכם תשוקה למשהו – תעשו את זה, אל תוותרו בגלל כסף או סיבות אחרות. חיים פעם אחת ולא כדאי שתתחרטו לאחר מכן. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לכולם על כל ההודעות שאני מקבלת. אתם מדהימים. עם ישראל חי!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה