קריירה ולימודים

אופירה וברקוביץ' 2? זה זוג המגישים שגם עשוי להפרד

בשל העובדה שמאיה בצלאל עסיס בחופשת לידה, סבג יצר קשר עם טיטי איינאו שתחליף את השותפה הקבועה שלו, אבל מנהלי הרדיו הזמינו את עדי ששון לעשות זאת. הצדדים נקלעו לעימות חריף, שבסיומו נטש סבג לכאורה את התחנה וסירב להגיש מאז יום ראשון את התכנית
מערכת ice |  1
קותי סבג (צילום יוטיוב/ yes tv)
אחרי הפרידה של אופירה וברקוביץ', האם צמד נוסף של שדרני רדיו מסיים את השותפות? על פי TMI מדובר בקותי סבג ומאיה בצלאל, שאת שנת 2024 פתחו בנפרד ולא הגישו את התכנית שלהם ב-103FM, רדיו לב המדינה.
בצלאל שכאמור יצאה לחופשת לידה בחודש האחרון לתקופה של שלושה חודשים, הייתה אמורה להשאיר את סבג לבדו כדי לשדר את התכנית בבוקר עם מחליפה זמנית לבצלאל, אלא שב-TMI פורסם כי נרשם פיצוץ בתחנה וסבג סירב לכאורה לשדר את התוכנית. במקום השניים ארי שמאי הגיש תכנית משלו.

על פי הפרסום, סבג יצר קשר עם טיטי איינאו שתחליף את השותפה הקבועה שלו, אבל מנהלי הרדיו הזמינו את עדי ששון לעשות זאת. הצדדים נקלעו לעימות חריף, שבסיומו נטש סבג לכאורה את התחנה וסירב להגיש מאז יום ראשון את התכנית.
עדיין לא ברור מה יעלה בגורל תוכניתם של סבג ובצלאל, אך נעשים חיפושים אחר מחליף לסבג שבחר שלא להגיב לידיעה של TMI, מאיה בצלאל מסרה מבית החולים שהיא בחופשת לידה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיקון
    Hb 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדיו 103 זה לא לב המדינה 91 זה לב המדינה
    סגור