קריירה ולימודים

רמי לוי בהתנצלות חריגה: "זו לא הייתה הכוונה שלי"

איש העסקים ביקש למסור למשפחות החטופים: "הדסקית היא לא הסמל שלהם, סליחה, אבל אניי מתנצל אם פגעתי בהם, זו לא הייתה הכוונה שלי, אלא ממש ההפך. חיילי צה"ל צריכים להבין שתומכים בהם בעורף, נטו. לא אכפת לי למכור גם את הדסקיות שלהם אצלי בסניף, אני אעזור להם. צריכים לשים את שתי הדסקיות לחיילים והחטופים"
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שהבעלים של רשת 'רמי לוי שיווק השקמה' עורר סערה גדולה והצליח להרתיח משום מה את משפחות החטופים בשל העובדה שמכר דסקיות חדשות המזכירות מאוד את של מטה החטופים, רק במחיר נמוך בהרבה ולא מזכירות את החטופים, אלא לחיזוק חיילי צה"ל.
בראיון לענת דיודוב ואודי סגל ב-103FM רמי לוי הגן בתוקף על החלטתו למכור דסקיות כאות הזדהות לחיילים למורת רוחן של מטה משפחות החטופים: "למה למכור דסקיות בכלל? ישבנו וחשבנו וראינו מה שקורה בעזה עם החיילים. גם העורף נותן את כל מה שמגיע להם ומה כתוב בדסקית? ליבנו עם חייליי צה"ל, עם ישראל חי'. למה זה צריך לעשות רעש?".

עוד הוא שאל. "אני לא מבין מה הבעיה פה. לא הבנתי את הבעיה עד עכשיו. הדסקית עולה לי 5 שקל ואני מוכר אותה ב־5 שקלים. אני משלם את ה-5 שקלים ומקבל חזרה, אנחנו כל היום תורמים לחיילי צה"ל זה כסף קטן יחסית למה שאנו תורמים לחיילי צה"ל. רצינו שעם ישראל יזדהה עם החיילים ואני חושב שכל אחד מזדהה עם החיילים". 
 
כמו כן הוא אמר: "אני בעד שיחזירו את החטופים, התפללתי לשלומם ולשלום חיילי צה"ל שיחזרו במהרה ובשלום, זה לא קשור בכלל. אני בעצמי רכשתי מהמטה 10 דסקיות, לגמרי לא חשבתי על זה, עשיתי נטו לתמיכה בחייילי צה"ל שנהרגים כל יום. עשיתי דבר פשוט, תמיכה וחיזוק החיילים, לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד. אני לא מוכר ב־30 שקל, אלא ב-5 שקלים". 

לסיום ביקש למסור למשפחות החטופים: "הדסקית היא לא הסמל שלהם, סליחה, אבל אניי מתנצל אם פגעתי בהם, זו לא הייתה הכוונה שלי, אלא ממש ההפך. חיילי צה"ל צריכים להבין שתומכים בהם בעורף, נטו. לא אכפת לי למכור גם את הדסקיות שלהם אצלי בסניף, אני אעזור להם. צריכים לשים את שתי הדסקיות לחיילים והחטופים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ג׳נטלמן
    ש 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוי היקר בחטא העגל, היחידים שלא חטאו ונאספו לקריאת משה (שמות ל"ב, כ"ו) "מי לה' אלי", היו בני לוי. לוי היקר שלא תבגוד בבני השבט שלך. לא לסגוד לעגל הזהב. עבדת קשה תאחד ותחזור להיות ג׳’נטלמן ולא שוטה הכפר.
    סגור
  • 3.
    לא קונה דיסקית של החטופים. כן אקנה את דיסקית החייליםי (ל"ת)
    לילי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    דייי נווו
    דייי נווו 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה מלל מיותר במקום להגיד סורי, לא התכוונתי. גאיזו עוד מבצע או מלחמה אנשים הלכו עם דיסקיות? כל אחד מוסיף מילה או אייקון והמציא את אמריקה. זה רעיון שלהם והקניה היא תרומה עבור מטה המשפחות. דיי להעתיק, די להתנצל, זה לא נשמע טוב. תוריד וזהו.
    סגור
  • 1.
    משפחות החטופים צריכות להשתיל לו (ל"ת)
    את הדיסקים לראש 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • רמי לוי צדיק וישר
    שאול 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם ישראל חי ומאוחד, רמי לוי תורם למאבק החטופים ולצהל
    סגור