קריירה ולימודים

ביידן למען סטודנטים נכים: התקנה החדשה שאישר נחשפת

מחלקת החינוך בארצות הברית משיקה בקשה מעודכנת לויתור על הלוואות סטודנטים עם מצבים רפואיים משביתים, הקלות אלה נועדו להרחיב את הגישה להקלות על סטודנטים בעלי מצבים רפואיים בעייתים להגיש בקשה לשמירה על ההלוואות
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מחלקת החינוך בממשל ארצות הברית משיקה בקשה מעודכנת לוויתור על הלוואות סטודנטים עם מצבים רפואיים משביתים. הקלות אלה נועדו על מנת להרחיב את הגישה להקלות על סטודנטים בעלי מצבים רפואיים בעייתים להגיש בקשה לשמירה על ההלוואות. השימוש יעשה באמצעות אפליקציה אשר משלבת שינויים בתוכנית שנכנסה לתוקף בקיץ האחרון.
כזכור בחודש יולי האחרון ממשל ביידן חוקק תקנות חדשות לשחרור הלוואות לנכים, הקיימות כבר שנים. אחד השינויים החשובים ביותר הוא הרחבת הדרכים לקבלת ויתור על הלוואות סטודנטים ללווים המקבלים קצבאות מביטוח לאומי. בעבר הוגבלה בקשת ההלוואות לקצבאות למי שהקריטריונים שלהם לזכאות בביטוח הלאומי היו במחזור בדיקות נכות של חמש או שבע שנים.

התקנות החדשות אותן קבע ממשל ביידן מספקות גמישות יותר בבקשה להלוואות ללווים, להם שתאריך תחילת הנכות שלהם הייתה חמש שנים לפני הגשת הבקשה. בנוסף השינויים מרחיבים את קטגוריית הספקים הרפואיים שיכולים לאשר כי הלווה נכה על פי הסמכה של ספק רפואי(שנקרא בעבר אישור רפואי) וזה במקום להגביל את התהליך לרופאים מוסמכים בלבד, כך שהתקנה החדשה מאפשרת גם לעוזרי רופא, אחיות ופסיכולוגים עצמאים לאשר את זכאותו של הלווה במסגרת התוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה