קריירה ולימודים

פטור ממס הכנסה? כך תדעו אם גם לכם מגיעה ההטבה

נערים בגיל 18-16 פטורים מתשלום מס הכנסה עד להכנסה חייבת שנתית של כ-88,744 שקל. ונערות בגיל זה פטורות מתשלום מס הכנסה עד להכנסה חייבת שנתית של כ-98,816 שקל
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
עובדים בתקופת הבחירות לרשויות המוניציפליות? לרשות המסים יש מידע שאסור לכם לפספס. במהלך החודש הבא יערכו הבחירות לרשויות המקומיות ויש כמה נושאים הנוגעים לנושא התשלום למי שיעבוד בזמן הבחירות.
בפוסט שהעלו לרשתות החברתיות נכתב: "על תשלום בעבור עבודה או שירות בשל הבחירות בתקופת הבחירות, בסכום של עד 19,000 שקל, ובלבד שמדובר בתשלומים שאינם בתחום עסקו, משלח ידו או עבודתו של מקבל התשלום חל מס בשיעור של 18% ללא זכות לניכוי, קיזוז, פטור או הפחתה כלשהם".

כמו כן פנו לנערות ונערים שעובדים בתקופת הבחירות: "שימו לב, אם עוד לא חגגתם 18, התשלום שתקבלו בעבור עבודה או שירות בשל הבחירות בתקופת הבחירות חייב במס בשיעורי המס הרגילים שלכם. הוראות הדין המיוחד לא חלות עליכם".
עוד נמסר מרשות המסים: "נערים בגיל 18-16 פטורים מתשלום מס הכנסה עד להכנסה חייבת שנתית של כ-88,744 שקל. ונערות בגיל זה פטורות מתשלום מס הכנסה עד להכנסה חייבת שנתית של כ-98,816 שקל (זוכרות? לנשים ישנה חצי נקודת זיכוי נוספת)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה