קריירה ולימודים

רופאי השיניים ממשיכים בשביתה: זו הדרישה של 'מאוחדת'

השביתה נכנסת ליומה ה-6 ורופאי השיניים של ה"מאוחדת" דורשים להפסיק את האפליה נגדם ביחס לרופאים אחרים בענף, ביה"ד ידון בבקשה ההנהלה למתן צו מניעה נגד השבית, ועד העובדים: "בטוחים שבית הדין גם הבין שצריך לשים סוף לאפליה כלפינו"
מערכת ice | 
רופא שיניים (צילום freepik)
השביתה של כ- 400 רופאי השיניים של קופ"ח "מאוחדת" נמשכת, ונכנסת ליומה השישי.  היום (שלישי) ידון ביה"ד האזורי לעבודה בבת ים בבקשת הנהלת הקופה למתן צו מניעה נגד השביתה. יצויין כי ההנהלה הגישה את בקשתה ביום חמישי שעבר ואף ביקשה צו ארעי אולם בקשתה נדחתה והשביתה המשיכה. היום, כאמור,  ידון ביה"ד בטענות הצדדים. 
בוועד רופאי השיניים של קופ"ח "מאוחדת" אומרים כי "רופאי השיניים ב"מאוחדת" הם סקטור שמופלה לרעה, הן בשכר והן בתנאי העבודה, ביחס לרופאי שיניים אחרים בענף. "התחלנו מו"מ על שיפור תנאי ההעסקה כדי לשים קץ למצב הבלתי נסבל של אפליה פסולה".

"אולם הנהלת המאוחדת אינה מעוניינת כנראה בשינוי אלא בהנצחת הקיים. כל זאת באופן ציני כדי להמשיך ולהגדיל את הרווח על גבם של הרופאים, וכפועל יוצא מכך על גב המטופלים. לא ניתן למצב הזה להימשך".
בוועד מציינים כי ההיענות המלאה של הרופאים לשביתה מוכיחה עד כמה המאבק צודק. "לא רצינו להגיע לשביתה אולם ההנהלה לא הותירה לנו ברירה. הרופאים מבינים שרק שביתה יכולה לשנות את המצב. אנחנו בטוחים שגם שופטי בית הדין מבינים זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה