קריירה ולימודים

איש העסקים לארי קראוס זכה בתואר כבוד מהמרכז האקדמי הישראלי

המרכז האקדמי לב בירושלים העניק השבוע תואר עמית של כבוד הוענק לאיש העסקים הקנדי לארי קראוס, מנכ"ל של קבוצת החברות Terracap, אשר כיהן מאז 2011 כיו"ר הוועד המנהל של ידידי המרכז האקדמי לב בקנדה
מערכת ice | 
לארי קראוס (צילום אבי חיון)
המרכז האקדמי לב העניק תואר עמית של כבוד לאיש העסקים הקנדי לארי קראוס, אשר כיהן מאז 2011 כיו"ר הוועד המנהל של ידידי המרכז האקדמי לב בקנדה. קראוס הינו הבעלים והמנכ"ל של קבוצת החברות Terracap, המפתחת ומפעילה נכסי נדל"ן איכותיים ברחבי צפון אמריקה לצד השקעות הון סיכון אשר ביצעה ביותר מ-45 סטארט-אפים. 
 
"זוהי זכות גדולה עבורי" אמר קראוס עם קבלת התואר, "תמיד התעניינתי בקידום פיתוחים במדע ובטכנולוגיה, כמו גם בהרחבת הגבולות של הדברים שניתן לעשות באמצעות תחכום וחדשנות. חשוב לי שהמרכז האקדמי לב יעניק חינוך אקדמי לאוכלוסיות שאחרת לא היו נחשפות למדע מתקדם, דוגמת המגזר החרדי, וייצור עבורם אפשרות להיות מהנדסי מחשבים ואלקטרו-אופטיקה, אנשי מקצוע רפואיים ועוד, המסוגלים לתרום ולקדם את האינטרסים של מדינת ישראל ורווחת קהילתם, תוך שמירה על הקשר שלהם ליהדות ולתורה" הוא הוסיף.
 
<
נשיא המרכז, פרופ' חיים סוקניק: "השקפת העולם האישית של לארי והישגיו המקצועיים הופכים אותו למודל לחיקוי יוצא דופן וייחודי לתלמידי המרכז, אנו אסירי תודה לו על תמיכתו המסורה ועל פעילותו ומנהיגותו התנדבותית לאורך השנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה