קריירה ולימודים

הבעת אמון: מנהל צי הרכב המוביל בעולם מצטרף לרי אוטומוטיב

קרלטון רוז, נשיא צי הרכב היוצא של UPS, מצטרף לדירקטוריון החברה; בתפקידו האחרון היה אחראי על ניהול, רכש ותחזוקה של הצי של ups שכולל -330,000 כלי רכב בעולם ואחראי למהפך של הכנסת רכבים חשמליים לצי
מערכת ice | 
קרלטון רוז (צילום REE)
רי אוטומוטיב (REE) הודיעה היום (שלישי) כי קרלטון רוז, נשיא צי הרכב העולמי ב-UPS שפרש לאחרונה, מונה לדירקטוריון החברה, וייכנס לתפקידו באופן מיידי. קרלטון, מבכירי מנהלי ציי הרכב בעולם, פרש בתחילת השנה מתפקיד נשיא בחברת UPS לאחר 42 שנה. בתפקידו האחרון היה אחראי על ניהול, רכש ותחזוקה של מעל ל-330,000 כלי רכב בעולם עבור UPS והכנסה של מעל ל-16,000 רכבי זיהום נמוך ורכבים חשמליים לצי הרכב העולמי של UPS.
במסגרת תפקידו האחרון ב-UPS קרלטון היה אחראי על כל היבטי ניהול צי הרכב העולמי לרבות: הנדסת הרכב, ניהול מלאי ונכסים, ביצועי בטיחות, רכש צי רכב, טרקטורים, נגררים ומכולות, וציוד תמיכה לתעופה. תחומי אחריות אחרים כללו פיתוח חזון ואסטרטגיה, ניתוח ותכנון עלויות, הכשרה, ופיתוח של עובדי UPS. רוז ניהל תקציב שנתי של למעלה מ-2.5 מיליארד דולר והוביל צוות ייעודי של כ-8,000 מנהלים, מפקחים וטכנאים שנתנו תמיכה לכ-540,000 עובדים ברחבי העולם.
 
"קרלטון, שכיהן כ- 42 שנים ב-UPS, הוא אחד ממובילי ציי הרכב הבולטים, המנוסים והמוערכים ביותר בעולם המביא עימו מומחיות ושפע שנות ניסיון לחברה״, מסר אריק שטיינברג, יו"ר מועצת המנהלים ב-REE. ״הכרותו העמוקה עם התעשייה וניסיונו רב השנים בניהול ציי רכב מהגדולים בעולם, תהווה ערך משמעותי לדריקטוריון ביישום החזון והאסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה".
"אני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של REE בנקודת זמן חשובה זו בהתפתחות החברה. במשך השנים האחרונות צפיתי בהתפתחותה של רי מסטארט-אפ העוסק בפיתוח, לחברה המתמקדת בייצור רכביה החשמלים המהווים פתרון חדשני ותחרותי בשוק,״ מסר קלרטון רוז. ״אני מצפה בכיליון עיניים להביא את הניסיון האסטרטגי וההכרות העמוקה שלי עם שוק הרכב המסחרי העולמי כמנהל לשעבר של צי הרכב העולמי ב-UPS במסגרתו ניהלתי למעלה מ-330,000 רכבים בעולם. רוז הוסיף "במהלך שנותיי ב-UPS  הובלתי את הפיתוח והמעבר לאנרגיה ירוקה וחשמלית של למעלה מ-16,000 רכבים. אני מאמין שהטוב עוד לפנינו וש-REE תהפוך לחברה מובילה בתעשיית הרכבים החשמלים המסחריים".
"עברו בדיוק 4 שנים מאז שפגשנו לראשונה את קרלטון וצוותו בתל אביב, שם הצגנו את הטכנולוגיה REEcornerTM ל-UPS", אמר דניאל בראל, מייסד משותף ומנכ"ל REE. "ההכרות וההבנה העמוקה של התעשייה בשילוב הניסיון שקרלטון מביא בהחדרת טכנולוגיה חדשה לשוק יהוו תוספת אדירה ל-REE ככל שאנו ממשיכים לחזק שותפויות אסטרטגיות עם מפיצים וציי רכב מובילים בתעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה