קריירה ולימודים

ענקית התוכנה SAP מכריזה: השותפים המצטיינים לשנת 2022

SAP ישראל החלטה להוקיר את פועלם של 12 ארגונים שותפים במגוון תחומי הפעילות של החברה
מערכת ice | 
סתוית נבון (צילום מתן תמרקין)
בעת בה ארגונים רבים יותר מאמצים את הענן כדי להתגבר על אתגרים עסקיים מורכבים, ענקית התוכנה SAP פועלת להעצים את שותפיה המהווים גורם משמעותי במעבר לקוחות החברה לענן.
כדי להוקיר את פועלם, לאחרונה הכריזה SAP ישראל על השותפים המצטיינים לשנת 2022 במגוון תחומי הפעילות של החברה, בהם זכו 12 שותפים: AKT, Alfacloud, Be2See, Deloitte, iprosis, MalamTeam, Menahel4U, Ness, Quantum Vision, Rapid-Image, XacTech ו-Ziv Systems.

בשנת 2022 פעילות השותפים של SAP ישראל צמחה בכ-70%. קהילת השותפים של SAP כוללת למעלה מ-21 אלף שותפים בכל רחבי העולם ולמעלה מ-40 שותפים בישראל.
סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, מסרה: "חשוב לנו לתמוך בשותפינו כדי לאפשר להם לעמוד ביעדים ובצרכים של הלקוחות ובו בזמן, לצמוח ולהרחיב את העסקים שלהם. אנחנו עושים זאת באמצעות אסטרטגיה ייעודית וממוקדת שותפים, אשר לוקחת בחשבון את מגוון המודלים העסקיים שלהם ומספקת תמריצים כדי לקדם את הפעילויות אשר יביאו לצמיחה מקסימלית. האסטרטגיה שלנו כולל סיוע לשותפים להרחיב את טווח ההגעה בשוק, העצמת חדשנות ואספקת טרנספורמציה ללקוחות".
נבון הוסיפה כי "צרכי הלקוחות משתנים והם רואים את הערך שבמעבר מהאתר המקומי לענן. הם מעוניינים בגמישות כדי להגיב לדרישות השוק ומצפים לקבל ערך לטווח ארוך מהפתרונות המסופקים להם על ידי השותפים של SAP. האסטרטגיה שלנו השנה תסייע להבטיח כי שותפי SAP בישראל יקבלו את כל הכלים הדרושים להם כדי להצליח בסביבה דינמית זו – החל מתמריצים שונים, הסמכות, שיווק ותמיכה טכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה