קריירה ולימודים

המכללה האקדמית תל אביב־יפו תעניק תואר "עמית של כבוד"

המכללה האקדמית תל אביב־יפו החליטה להעניק תואר "עמית של כבוד" לשנת תשפ"ג לשלוש פעילות חברתיות שהצליחו לתרום בצורה משמעותית לקהילה
מערכת ice | 
נחמיה פרידלנד (צילום יחצ)
המכללה האקדמית תל אביב־יפו תעניק תארי עמיתים של כבוד לשנת תשפ"ג לאשת העסקים ג'וליה זהר, לעיתונאית ענת סרגוסטי, לחוקרת מדעי המוח פרופ' מונא מארון ולנשיא המכללה לשעבר פרופ' נחמיה פרידלנד. טקס הענקת התארים לעמיתי הכבוד ייערך ב-17 במאי במכללה.
ג'וליה זהר תקבל את התואר בזכות תרומה משמעותית לחברה בעשייה ציבורית. אל זהר אשת עסקים, מורה למתמטיקה ופעילה קהילתית. היא משמשת בעלים ומנכ"לית של מפעל אל-ארז, והייתה האישה הערבייה הראשונה הישראלית שניהלה מפעל.
ענת סרגוסטי תקבל גם היא את התואר בזכות תרומה משמעותית לחברה בעשייה ציבורית. סרגוסטי היא עיתונאית, משפטנית ופעילה חברתית, ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2, שהחלה את פעילותה החברתית בתנועת המחאה הפנתרים השחורים.
פרופ' מונא מארון תקבל את התואר בזכות תרומה משמעותית למחקר המדעי ופעילותה החברתית. מארון היא חוקרת מדעי המוח, לשעבר ראשת החוג לנוירוביולוגיה באוניברסיטת חיפה, והאישה הערבייה הראשונה בתחום באקדמיה בישראל שגם מעודדת את לימודי המדעים במיוחד בקרב נשים וערבים.
פרופ' נחמיה פרידלנד יקבל את התואר בזכות תרומה משמעותית לפיתוח המכללה וקידומה. פרידלנד נמנה עם הגרעין המייסד של המכללה. יחד עם הסוציולוג פרופ' נח לוין אפשטיין תכנן וייסד את המגמה למדעי ההתנהגות במכללה, שכיום הפכה לבית הספר המוביל בלימודי תואר שני לפסיכולוגיה בארץ. פרידלנד כיהן כנשיא המכללה האקדמית תל אביב־יפו בשתי קדנציות נפרדות, במהלכן הייתה המכללה הראשונה לחנוך תוכניות לימודים לתואר שני במכללות ציבוריות בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה