קריירה ולימודים

התחלה של קריסה? ענקית האלקטרוניקה מצמצמת מאות משרות

סימנים למשבר? ענקית קמעונאות האלקטרוניקה בסט ביי הודיעה כי מצמצמת מאות משרות בחנויות ברחבי ארה"ב מתוך מטרה לצמצם עלויות. האם מדובר במעבר למסחר האלקטרוני או משבר של ממש?
מערכת ice | 
פיטורים (צילום יחצ)
חברת ענק נוספת מקצצת ומפטרת עובדים. בסט ביי מצמצמת משרות בחנויות ברחבי ארה"ב מכיוון שקמעונאית האלקטרוניקה מנסה לצמצם את העלויות ולהסיט את עסקיה יותר לכיוון המסחר האלקטרוני, כך דווח אתמול (שישי) בוול סטריט ג'ורנל.
הפיטורים הצפויים ישפיעו על מאות משרות בחנויות בסט ביי ברחבי ארה"ב ועל פי המידע שפורסם, העובדים המפוטרים יוכלו, עם זאת, להגיש מועמדות חוזרת למשרות פתוחות בחברה או לקבל פיצויים.

כבר בימים האחרונים החלו בהליכי הפיטורים כאשר נמסר לעובדים במספר חנויות, המתמחים במכירת מוצרים מורכבים יותר כמו מחשבים וסמארטפונים, שעבודתם תבוטל.
"כפי ששיתפנו בחודש שעבר, אנו מפתחים את החנויות שלנו ואת החוויות שאנו מציעים כדי לשקף טוב יותר את השינויים בהתנהגות הקניות של הלקוחות, כמו גם את האופן שבו אנו מארגנים את הצוותים שלנו", נמסר מהרשת עצמה.
נכון לחודש ינואר השנה, בבסט ביי היו יותר מ-90,000 עובדים בצפון אמריקה (קנדה וארה"ב), כולל כ-58% עובדים במשרה מלאה, 32% מהעובדים במשרה חלקית ועשרת האחוזים הנותרים הוגדרו כעובדים עונתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה