קריירה ולימודים

כוכב הישרדות בדרך לפוליטיקה? "לא לרמתי מקומות כאלה"

דניאל ציוני קיבל הצעה מעניינת להכנס לרשימה שתרוץ בבחירות המוניציפליות בחיפה, אך טען: "ני לא בא להיות עלה התאנה של אף אחד בעקבות 'הישרדות' ובטח שלא לקחת אנשים על חשבון הגב שלי"
מערכת ice | 
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
מהאי לעולם הפוליטיקה? כוכב העונה האחרונה של הישרדות ברשת 13 ושדרן הרדיו החיפאי דניאל ציוני, שהספיק להחשף כמי הגיע מרקע דתי והחליט לפרוש מהריאליטי במפתיע, קיבל הצעה פוליטית מסקרנת מאוד.
על פי הפרסום ב-TMI, לקראת הבחירות המוניציפאליות בעיר הצפונית, בה הוא מתגורר, קיבל הצעה מעניינת להיכנס לרשימה חדשה שמתגבשת בעיר כדי למלא את משבצת הצעירים. הוא נאלץ לוותר משהרשימה לא הולמת את דעותיו שנוטות לימין.

ציוני מסר ל-TMI: "אכן סירבתי להצעות ואפילו אין לי מה לשקול ולו לרגע. אני לא בא להיות עלה התאנה של אף אחד בעקבות 'הישרדות' ובטח שלא לקחת אנשים על חשבון הגב שלי. אמא שלי היא מחזיקת תיק החינוך בהתנדבות בחיפה ואני מקורב באופן אישי לראש העיר המכהנת ולאחרונה נוכחתי לדעת שהפוליטיקה המוניציפלית מזעזעת"
עוד הוסיף: "במקום לקדם נושאים חשובים לתושבים, בעלי אינטרס מבזים וצורחים בישיבות כמו תגרנים. אז לא, לא לכבודי ולא לרמתי לשבת במקומות כאלה. בינתיים אני משפיע בענק ולטובה על הציבור דרך תכנית הבוקר ברדיו ואם ביום מן הימים הפוליטיקה תקרוץ לי, תהיו בטוחים שאדהר ישר לכנסת בלי תחנות ביניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה