קריירה ולימודים

ההסתדרות והאוצר החלו בדיונים לקראת הסכם המסגרת למגזר הציבורי

במהלך הפגישה, שבה השתתפו גם צוותים מקצועיים מטעם האוצר וההסתדרות, סיכמו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ומנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר לקדם מו"מ אינטנסיבי במטרה להגיע להסכם פורץ דרך שיחזק את המגזר הציבורי והשירות לאזרח
מערכת ice | 
יור הסתדרות ומנכל האוצר (צילום דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ומנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר נפגשו היום (א') בירושלים וסיכמו על התנעת תהליך מו"מ לגיבוש הסכם מסגרת למגזר הציבורי. בהמשך הצטרפו גם הצוותים המקצועיים: ממלא מקום הממונה על השכר והסכמי עבודה אפי מלכין, הממונה על התקציבים יוגב גרדוס, ממלא מקום יו"ר ההסתדרות רועי יעקב וסמנכ"ל מדיניות וכלכלה בהסתדרות אדם בלומנברג.
מנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, שיוביל את השיחות מטעם משרד האוצר ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד סיכמו כי הצוותים ינהלו מו"מ אינטנסיבי מתוך מטרה להגיע להסכם פורץ דרך שיחזק את המגזר הציבורי והשירות לאזרח.
בשבוע שעבר, התקיימה בתל אביב הפגנה במסגרת גל המחאה הארצי שמובילה ההסתדרות נגד יוקר המחיה בישראל. ההפגנה התקיימה ברחבת הסינמטק. לאירוע הגיעו עובדים וגמלאים מהאזור בתקווה שתושבי ותושבות תל אביב-יפו והסביבה הצטרפו למחאה.
ההפגנה המשיכה את גל המחאה הארצי של ההסתדרות נגד יוקר המחיה שבמסגרתו נערכו הפגנות בחיפה, באשדוד, ברמלה, אשקלון, נהריה נוף הגליל, באר שבע ורחובות, זאת בקריאה לממשלה לאמץ את תכנית ההסתדרות לטיפול ביוקר המחייה ולהפעיל תכנית חירום להפחתת העלויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה