קריירה ולימודים

אבן קיסר מפטרת 200 עובדים בישראל ובארה"ב

החברה לייצור משטחי שיש למטבח, אבן קיסר, מודיעה על פיטורם של 200 עובדים בארה"ב ובישראל כחלק מהליך התייעלות, בצלו משבר כלכלי ואינפלציה גבוהה
מערכת ice | 
יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר (צילום יחצ)
האינפלציה הגואה והמיתון שבדרך הביאו בחודש האחרון לגל של פיטורים בקרב חברות רבות. כעת חברת ייצור משטחי העבודה למטבח, אבן קיסר, מודיעה על פיטורם של 200 עובדים, כשעיקרם מארה"ב וחלק קטן מהם כאן בישראל, אם כי לא ידוע בדיוק באיזה היקף. 
החברה הישראלית נמצאת בבעלות בהיקף של 35% בקיבוץ שדות ים ונסחרת בנאסד"ק כבר עשור משנת 2012. השנה הזו הייתה המשמעותית ביותר עבורה מבחינת הפסדים וזאת לאור הביקוש היורד במוצריה בצל האינפלציה ומצב השוק הקשה. נכון לדוח האחרון שלה החברה הרווח הנקי שלה עומד על 20% פחות מהשנה שעברה על אף שההכנסות גדול ב-12.5%.
החברה מסבירה את הפיטורים כחלק מהליך התייעלות שנובע מהמצב בשוק. כמו כן מסבירה שתתאים את עצמה למצב ותעלה מחירים. ואכן, מבחינה נמצא כי עלויות הייצור וההובלה שלה השנה צמחו ב-17% ביחס לשנה שעברה. המצב השפיע גם על המנייה שצנחה ב-50% לסכום הנמוך ביותר מאז הונפקה והוא 5.7 דולר.
עם צאתו של דוח הרבעון האחרון אמר המנכ"ל יובל דגים: "אנחנו מיישמים בהצלחה מהלך של העלאות מחירים שמסייע לנו בצמצום השפעת ההתייקרויות במחירי חומרי הגלם והמשלוחים, ובכוונתנו לבצע פעולות נוספות בחודשים הבאים. לצד זאת אנו ממשיכים ליהנות מההטמעה המוצלחת של הרכישות אותן ביצענו, יחד עם הרחבת הפלטפורמות הדיגיטליות החדשניות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה