קריירה ולימודים

מאסק שלח אימייל ראשון לעובדי טוויטר - ומדובר בחדשות רעות

לאחר גל של פיטורים, אילון מאסק שולח מייל ראשון ומדאיג לעובדים שכן הצליחו לשמור על מקומם בחברה. על פי הדיווח, העובדים צריכים להתכונן לתקופה קשה, במסגרתה הם לא יוכלו יותר לעבוד מהבית
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ TED)
עלילות טוויטר ואילון מאסק ממשיכות להלהיט את השיח הציבורי והיום מגיע דיווח נוסף שחושף כי מאסק שלח מייל ראשון ומדאיג לעובדים שכן הצליחו לשמור על מקומם בחברה.
על פי הדיווחים, מאסק כתב לעובדים כי "אין דרך להמתיק את ההודעה הזו" והוסיף שזו עומדת להיות תקופה קשה ועליהם להתכונן לכך. יתרה מכך, מתברר כי הוא הולך לבטל את האפשרות לעבוד מהבית והעובדים יידרשו לעבוד 40 שעות שבועיות מהמשרדים. כל חריגה מנוהל זה תידרש  באישור אישי של מאסק.
הודעה זו באה בצל הציוץ של מאסק, שבו כתב: "שימו לב שטוויטר תעשה הרבה דברים מטומטמים בחודשים הקרובים. אנחנו נשמר את מה שיעבוד ונשנה את מה שלא". כמו כן, על פי הדיווחים מאסק שואף לכך שחצי מההכנסות של החברה יתחילו להגיע משירותים בתשלום שהיא תציע (כמו הווי הכחול בתשלום של 8 דולר) ולא רק מפרסומות כפי שהיה עד כה.
לצד השינויים הללו, צפויות להיות תוספות אחרות כמו תיעוד של שיוך לארגון תחת השם והצורך בזיהוי עם תעודת זהות. בעת זו מאסק דיווח כי השינויים הללו לווי הכחול יהיו זמינים רק עבור שרתי IOS ובספר מצומצם של מדינות, עם צמיחה הדרגתית. 
כמו כן, מאסק שואף להוסיף אופציות נוספות כמו מערכת הודעות אישיות, האופציה לשמור סרטונים, לצד מחיקה אקטיבית של משתמשים לא פעילים כדיי לפנות שמות משתמש. כל הצעדים הללו באים בצל גל הפיטורים של מאסק, אשר כללו פיטור הבכירים ביותר בחברה ולצד המחאות הרבות מצד המשתמשים על דרישתו ששירותיה של טוויטר יהיו בתשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה