קריירה ולימודים

המלחמה באנטישמיות: נחתמה אמנה מיוחדת עם צעירי גרמניה

היום בבוקר נחתמה במעמד מרגש אמנה מיוחדת בין נציגי סטודנטים ישראליים ובין סטודנטים גרמניים, במטרה להפחית את האנטישמיות בקמפוסים בגרמניה ובכדי להעמיק את הקשר בין המדינות
מערכת ice | 
חתימת האמנה (צילום יובל חזן)
למרות גל האנטישמיות שסוחף את אירופה, ובפרט גם את גרמניה בשנים האחרונות, נקודת אור קטנה ניצתה היום במסגרת אירוע מיוחד שהתקיים באירוח משרד החוץ ולקראת כנס מיוחד שיתקיים בחודש הבא בגרמניה. במסגרת האירוע נחתמה אמנה מיוחדת למיגור האנטישמיות בקמפוסים בגרמניה.
על האמנה חתמו היום (רביעי) נציגים צעירים מהתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית וחברי הנהגת ארגוני הסטודנטים והצעירים בגרמניה. האירוע המרגש והחשוב התקיים במשרד החוץ, במעמד סמנכ"ל אגף דיפלומטיה ציבורית, עמנואל נחשון, ויו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר.
האמנה, שמהווה את נקודת הפתיחה לקראת כנס מיוחד שיתקיים בחודש הבא, מתרכזת בשני כיוונים עיקריים והם שימור זכר השואה בקמפוסים והמאבק באנטישמיות, לצד הרחבת שיתופי הפעולה בין הארגונים הפועלים בשתי המדינות מתוך אמונה כי הדבר מהווה עמוד תווך ביחסים ביניהן.
כאמור בחודש הבא, בתאריך ה-26.10, יחל כנס מיוחד בגרמניה בהשתתפות הנציגים משני הארגונים ויעסוק במאבק באנטישמיות, קידום צדק חברתי, חדשנות וקיימות וכל זה במטרה להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין הצדדים.
 
על חתימת האמנה אמר יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר: "האמנה היא אירוע מכונן ביחסי הסטודנטים הישראלים והגרמנים. האמנה עונה ומתכתבת עם התבטאויות מופרכות כמו זו של נשיא איראן שהטיל ספק בקיום השואה. התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל מגנה התבטאויות מסוג זה ותמשיך להיאבק בגילויי אנטישמיות בקמפוסים ברחבי העולם ולקדם סביבת לימודים בטוחה עבור הסטודנטים הישראלים והיהודים באשר הם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה