קריירה ולימודים

רוצים להיות טייסים? זה השכר המטורף שתקבלו בחברת התעופה הזו

כדי לפתות טייסים מנוסים, airBaltic מציעה חבילת תגמול מרשימה, כולל בונוס הצטרפות של עד 15,000 אירו לקברניטים ו-10,000 אירו לקצינים בכירים. יתרה מזאת, החברה מבטיחה העלאות שכר החל מינואר 2025, צעד שמדגיש את מחויבותה לטווח ארוך לעובדיה. זוהי אסטרטגיה נועזת בתעשייה שידעה טלטלות רבות בשנים האחרונות
מערכת ice | 
טייסים (צילום freepik)
במהלך מפתיע שמשקף את השינויים הדרמטיים בענף התעופה העולמי, חברת התעופה הלטבית airBaltic מרחיבה את כנפיה מעבר לגבולות מזרח אירופה. החברה מתכננת יום גיוס פתוח לטייסים בברצלונה ב-22 באוקטובר 2024, צעד נועז המסמן את כוונותיה להפוך לשחקן משמעותי בזירה האירופית. האירוע, שייערך במלון יוקרתי סמוך לנמל התעופה של ברצלונה, מציע הצצה נדירה לאסטרטגיית הצמיחה השאפתנית של החברה.
מאחורי המהלך עומדת תוכנית התרחבות מרשימה: airBaltic מתכננת להכפיל את צי המטוסים שלה ל-100 מטוסי איירבוס A220-300 עד 2030, ולהקים בסיסי פעילות חדשים בטאלין ובווילנה כבר בנובמבר 2024. זוהי לא רק הרחבה גיאוגרפית, אלא גם שינוי תפיסתי - החברה מנסה למשוך טייסים מכל רחבי אירופה, ובכך להפוך למעסיק בינלאומי אטרקטיבי בתעשייה תחרותית.

כדי לפתות טייסים מנוסים, airBaltic מציעה חבילת תגמול מרשימה, כולל בונוס הצטרפות של עד 15,000 אירו לקברניטים ו-10,000 אירו לקצינים בכירים. יתרה מזאת, החברה מבטיחה העלאות שכר החל מינואר 2025, צעד שמדגיש את מחויבותה לטווח ארוך לעובדיה. זוהי אסטרטגיה נועזת בתעשייה שידעה טלטלות רבות בשנים האחרונות.
המעבר של airBaltic מחברת תעופה אזורית קטנה יחסית לשחקן פאן-אירופי משמעותי מעלה שאלות מרתקות על עתיד התעופה באירופה. האם נראה יותר חברות אזוריות מרחיבות את פעילותן? כיצד ישפיע הדבר על חברות התעופה הגדולות והמבוססות? והאם מודל העסקים החדשני של airBaltic, המתבסס על צי אחיד של מטוסים חסכוניים בדלק, יכול לשנות את כללי המשחק בתעשייה?
בעוד שרק הזמן יענה על שאלות אלו, ברור כי המהלכים של airBaltic מסמנים מגמה חדשה ומרתקת בתעופה האירופית. מיום גיוס אחד בברצלונה ועד לשאיפות להפוך לשחקן מוביל בשוק, החברה הלטבית מציגה חזון שעשוי לשנות את פני התעשייה כולה. עבור נוסעים, טייסים ומשקיעים כאחד, ההתפתחויות הללו מבטיחות שהשמיים מעל אירופה עומדים להיות מעניינים מתמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה