בארץ

עשרות מטוסי קרב ישראלים תקפו בתימן: החות'ים ממשיכים לשלם ביוקר

דובר צה"ל אישר רשמית כי עשרות מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו "במבצע אווירי רחב היקף" מתקנים של החות'ים בתימן, בהם תחנות כוח ונמלים ימיים שמשמשים לייבוא נפט, זאת בתגובה לטילים שנורו בימים האחרונים מתימן לעבר ישראל
מערכת ice | 
איום החות'ים (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
על רקע המתיחות הביטחונית בגבול הצפון לאחר חיסול נסראללה והמוכנות להתקפה מצד איראן, בצה"ל ממשיכים לפעול בכל הכוח נגד הפרוקסים האיראנים, אחרי שמטוסי קרב תקפו היום (ראשון) בתימן, עשרות מטרות של החות'ים בנמלים ימיים ובתחנות כוח.
דובר צה"ל הודיע רשמית על תקיפות ישראליות בתימן: "במבצע אווירי רחב היקף היום (א׳), עשרות כלי טיס של חיל האוויר בהם מטוסי קרב, מטוסי תדלוק ומודיעין תקפו בהכוונת אגף המודיעין מטרות בשימוש צבאי של שלטון הטרור החות׳י במרחבים ראס עיסא וחודידה שבתימן. צה״ל תקף תחנות כוח ונמל ימי, אשר משמשים לייבוא נפט".
"באמצעות התשתיות והנמלים שהותקפו, השלטון החות׳י מעביר אמצעי לחימה איראנים לאיזור, ואספקה לצרכים צבאיים, ובכך גם נפט. התקיפה בוצעה בתגובה למתקפות האחרונות שביצע השלטון החות׳י לעבר מדינת ישראל".
עוד מסר דובר צה"ל כי "לאורך השנה האחרונה, שלטון הטרור החות׳י פועל בהכוונה ובמימון איראני ובשיתוף פעולה עם המיליציות העיראקיות, על מנת לפגוע במדינת ישראל, לערער את הסדר האיזורי ולשבש את חופש השיט העולמי. צה״ל נחוש להמשיך לפעול ולפגוע בכל מי שמהווה איום על אזרחי מדינת ישראל, ובכל מרחק בו יידרש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה