קריירה ולימודים

העלאת שכר ב-17% ומענקים באלפי שקלים: אלה העובדים שירוויחו בגדול

ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת MAX חתמו על הסכם ראשון אחרי שינוי הבעלות בחברת האשראי, ובמרכזו העלאת שכר מדורגת שתסתכם ביותר מ-17%, ההסכם שיחול על כ-1,800 העובדים יהיה בתוקף ארבע וחצי שנים והוא כולל גם מענק חתימה חד-פעמי בגובה אלפי שקלים והעלאה של שכר המינימום המפעלי ל-6,500 שקל
מערכת ice | 
העלאת שכר המינימום (צילום vecteezy)
ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת MAX חתמו היום (שלישי) על הסכם שכר חדש בחברה, לראשונה מאז עברה לבעלות כלל אחזקות. במרכז ההסכם, שיחול על כ-1,800 עובדי חברת האשראי והפיננסים ויהיה בתוקף לארבע וחצי שנים, תוספת שכר מדורגת שתסתכם בכ-17% (במשך תקופת ההסכם, בהתאם לעמידה ביעדים).
עוד בהסכם נקבע כי שכר המינימום המוסדי יעמוד על 6,500 שקל,  העלאה של תעריף דמי ההבראה בהתאם לוותק, מענק חתימה חד-פעמי לכל העובדים (מוותק של חצי שנה בחברה) בגובה אלפי שקלים, הגדלה של תקציב הארוחות מ-40 ל-55 שקל ליום עבודה מהבית, ערך המתנות לחגים יועלה ל-850 שקל. מענק ותק (ב-3 מדרגות: לעובדים שהשלימו עשר, עשרים ו-25 שנה) וכן הגדלת תקציבי הרווחה. ההסכם מאחד את הסכמי העבר בחברה להסכם מסודר אחד.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנחנו חותמים היום על הסכם מצוין לעובדי MAX, שבעשייתם מצעידים את החברה קדימה. חברה מצליחה נמדדת לא רק בשירות שהיא מספקת, אלא גם ביחס ההוגן שלה כלפי עובדיה. אודה לכל השותפים להסכם חשוב זה. בימים מורכבים וקשים אלה, ההסתדרות ממשיכה להיות סלע איתן לעובדים בפרט ולכלכלה הישראלית ככלל".
יו"ר הסתדרות המעוף עו"ד גיל בר-טל: "אני מברך את עובדי MAX על ההסכם הקיבוצי החדש והמיטיב, שנחתם בזכות שיתוף פעולה ושיח פורה בין הצדדים, בצל תקופה מורכבת זו. ההסכם יביא לשיפור בתנאי העבודה בחברה ואין ספק כי הוא יתרום להמשך הצלחתה גם בעתיד. אודה לכל מי שלקח חלק במו"מ על המסירות והנחישות בדרך להסכם מוצלח זה. נמשיך לפעול למען העובדים המיוצגים בהסתדרות המעוף בשיתוף פעולה עם הוועדים".
מנכ"ל MAX  רון פאינרו: "ההסכם החדש מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה ועובדיה, והוא משקף את המחויבות שלנו למצוינות ארגונית, תוך יצירת סביבה המעודדת צמיחה והתפתחות מקצועית. שיתוף הפעולה עם ועד העובדים מבטיח יציבות ארוכת טווח, שתאפשר לנו להמשיך ולהוביל בשוק התחרותי בו אנו פועלים. אני מאמין כי ההסכם יתרום לחיזוק מעמדנו כמעסיק מוביל וחברה שאוהבים לעבוד בה, ויאפשר לנו להמשיך לספק שירות מצוין ללקוחותינו".
ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעוף עו"ד מנחם מליק: "זהו ההסכם הראשון שאנו חותמים בחברת MAX לאחר שינוי הבעלות בחברה. על אף מורכבותו של המו"מ והתמשכותו, ידעו הצדדים לקיים שיח מכבד ופורה, אשר ממשיך את מערכת יחסי העבודה הטובה בחברה. ההסכם משפר את תנאי עבודתם ורווחתם של ציבור העובדים ומהווה הוקרה והערכה של החברה לפועלם המסור בימי שגרה ולאורך ימי המלחמה המתחוללת בארצנו בימים אלה. אני מבקש להודות להנהלת החברה ולנציגות העובדים על פועלם המסור ולברכם על ההגעה להסכם".
יו"ר הוועד רעות פבלוביץ: "ניהול מו״מ וחתימה על הסכם חדש בזמן מלחמה ממושכת הם יעד מאתגר ומורכב מאין כמוהו. דווקא בשל כך, ראינו ביתר שאת את הצורך להבטיח את ביטחונם התעסוקתי של עובדי MAX ולפעול לשיפור התנאים והזכויות שלהם ורווחתם השוטפת. אני גאה בעובדה שהצלחנו לחתום על הסכם מצוין המשקף את ההשקעה הרבה והמסירות של העובדים, אשר הביאו את החברה בשנים האחרונות לתוצאות טובות במיוחד והפכו אותה למובילה בענף האשראי והפיננסים. אני רוצה להודות בהזדמנות זו ליו"ר ההסתדרות, ליו"ר הסתדרות המעוף, לראש החטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעוף וליו"ר ההסתדרות במרחב, על הליווי המקצועי והאישי לכל אורכו של המשא ומתן".
מיכל הלוי, סמנכ"לית משאבי האנוש ב-MAX: "ההסכם הקיבוצי החדש משקף את המחויבות שלנו לנורמות של מצוינות ומבטיח יציבות לטווח ארוך לעובדינו. ההסכם מאזן בין שמירה על זכויות העובדים לבין שמירה על מצוינות ארגונית וגמישות ניהולית, תכונה הכרחית בשוק הדינמי של היום. בתקופה מורכבת זו, ההסכם מדגיש את הדאגה שלנו לרווחת העובדים ומחזק את השותפות בינינו. אנו רואים בהסכם זה ביטוי ליחסי העבודה הטובים בחברה ומאמינים כי הוא יתרום להמשך הצלחתנו המשותפת".
במו"מ להסכם לקחו חלק ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעוף עו"ד מנחם מליק, סמנכ"לית משאבי האנוש של MAX מיכל הלוי, ושרון גור, סמנכ"לית הכספים. ומצד העובדים: יו"ר הוועד רעות פבלוביץ, וחברי הוועד אבי פרי וגליה ­­­בכמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה