קריירה ולימודים

במסוק ובכיפה: זה האירוע המרגש אליו אושר כהן הגיע

הערב הגיע הזמר אושר כהן הגיע במסוק פרטי כדי לכבד את הרב שלו בעצרת סליחות היסטורית עם האדמו”ר מרדכי שריקי שליט”א בנתיבות
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום ניר פקין)
הזמר אושר כהן הגיע לכבד את הרב בעצרת סליחות ואחדות בנתיבות וביצע את השיר ״שיר המעלות״ . יחד איתו הגיעו עוד אלפים ש"קרעו את השמים" בתפילות מרגשות להחזרת החטופים ולשמירה על חיילי צה”ל.
אמש (שלישי) בנתיבות נערכה עצרת סליחות בינלאומית עוצמתית בקבר באבא שריקי בנתיבות, בהנהגת האדמו”ר הצדיק רבי מרדכי שריקי שליט”א, המכונה “הסנדק”. האירוע, שנמשך 7 שעות ו-17 דקות, משך אליו אלפי מאמינים מכל רחבי העולם, שהתאחדו בתפילות ובקריאות למען החזרת החטופים ושמירה על חיילי צה”ל בעיצומה של ההסלמה בצפון.

העצרת, שנשאה את המסר “כוחנו באחדותנו”, כללה תפילות עוצמתיות וקריעת שמים בשידור חי לכל העולם. הקהל נגע בשיאים של רגש ואמונה, והתפילות נשמעו בכל פינה, כשכולם יחד מבקשים רחמים והגנה על עם ישראל.
האירוע המיוחד כלל גם הופעות מרגשות של הזמרים אושר כהן, ששון שאולוב , בנג׳מין בוזגלו , טל ועקנין , חיים דדון , אביחי חזן ועוד …שהגיעו לחזק את הרוח ולשמח את הקהל ברגעים הקשים הללו. השילוב של מוסיקה ותפילה יצר חוויה עוצמתית ומרגשת, שהעניקה תחושת תקווה ואחדות לכל המשתתפים.
האדמו”ר שריקי שליט”א הוביל את הקהל בתפילות נרגשות ובקריאה לפעול יחד, להאמין ולחזק זה את זה בתקופה המורכבת הזו. העצרת הסתיימה בתחושת עוצמה ואחדות, והמשתתפים יצאו בהרגשה שהשמיים נפתחו לתפילותיהם 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה