קריירה ולימודים

מכללת עזריאלי במעמד מיוחד: אחד מאבות ההייטק הישראלי זוכה לכבוד

ד"ר יוסי ורדי מאבות ההיי טק הישראלי נבחר לעמית כבוד של עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים לשנת 2024. נשיאת המכללה, פרופ' תמר רז נחום ציינה בנימוקי ההחלטה להעניק לד"ר ורדי את אות עמית כבוד של המכללה כהוקרה על תרומתו המשמעותית לפיתוח וקידום עולם הטכנולוגיה וההייטק במדינת ישראל
מערכת ice | 
יוסי ורדי (צילום מכללת עזריאלי)
258 בוגרי ובוגרות מכללת עזריאלי להנדסה - מחזור תשפ"ג (2023)  קיבלו את תעודות התואר בטקס בהשתתפות סגל המכללה, הבוגרים ובני משפחותיהם במהלכו הוענק תואר עמית כבוד של המכללה לשנת תשפ"ד, ליזם ההיי טק ד"ר יוסי ורדי ששימש בשורה של תפקידים ציבוריים בכירים בשרות הציבורי ותמך במשך שנים בפיתוח וקידום חברות הזנק רבות בישראל.
במהלך הערב העניקו פרופ' תמר רז נחום נשיאת המכללה, גארי ליבלר יו"ר חבר הנאמנים וירון רביד יו"ר הוועד המנהל של המכללה תואר "עמית כבוד" של מכללת עזריאלי לשנת תשפ"ד, ליזם ההיי טק ד"ר יוסי ורדי מאבות ההיי טק בישראל ששימש כיועץ למנהלי חברות בינלאומיות ושל הבנק העולמי ואף כחבר בפורום הכלכלי העולמי.

ד"ר יוסי ורדי, ירון רביד יו"ר הוועד המנהל של המכללה, גארי ליבלר יו"ר חבר הנאמנים, פרופ' תמר רז נחום נשיאת המכללה (צילום: מכלללת עזריאלי)

נשיאת המכללה, פרופ' תמר רז נחום ציינה בנימוקי ההחלטה להעניק לד"ר ורדי את אות עמית כבוד של המכללה כהוקרה על תרומתו המשמעותית לפיתוח וקידום עולם הטכנולוגיה וההיי טק במדינת ישראל תמיכתו והשקעתו רבת השנים לחברות הזנק ופעילותו למען החברה והאוכלוסיות השונות במדינת ישראל.
ד"ר ורדי שימש בשורה של תפקידים ציבוריים בכירים בשירות הציבורי והוא דוקטור לחקר ביצועים אשר סייע לבנו בהקמת חברת מיראביליס שפיתחה את תוכנת ICQ שנמכרה לחברת AOL האמריקנית בסכום של 407 מיליון דולר. מאז הפך לאחד המשקיעים הבולטים בישראל בתחום האינטרנט והשקיע בלמעלה מ 50 חברות הזנק שרבות מהן נרכשו ואו הונפקו.
ד"ר ורדי הודה בדבריו למכללה על הענקת האות המכובד, וציין שהמכללה התברכה במגוון רחב של תלמידים מרקעים וקהילות שונות - דבר המאפשר לאנשים שונים להכיר אחד את השני ולהבין את צרכי האחר, והוסיף כי מהנדס צריך לגלות רגישות חברתית ולראות את עצמו כנאמן, כמי שמייצג את כל חלקי החברה על הצרכים והיכולות השונים של ציבור המשתמשים בתוצריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה