קריירה ולימודים

טרגדיה בעולם העסקים הישראלי: המסעדן בן ה-63 הלך לעולמו

לפני כ-11 חודשים, איל בורמן עבר תאונת אופניים קשה באזור עין כרם. מאז התאונה, הוא היה מאושפז בבית החולים ועבר ניתוחים רבים, אך לא הצליח להתאושש ועל עולם הקולינריה במיוחד בירושלים שם היה בעל עסקים במשך 35 שנה, נפל אבל כבד
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום freepik)
איל בורמן, איש עסקים ידוע בתחום הקולינריה והאירועים בירושלים, הלך לעולמו בגיל 63. בורמן, שהיה הבעלים של 'סזאן קייטרינג' במשך כשני עשורים, נחשב לאחד מחלוצי התחום בעיר, עם למעלה מ-35 שנות ניסיון בענף. הוא היה דמות מוכרת ומוערכת בקרב תושבי ירושלים, כאשר רבים השתתפו באירועים שבהם האוכל שלו כיכב.
לפני כ-11 חודשים, בורמן עבר תאונת אופניים קשה באזור עין כרם. מאז התאונה, הוא היה מאושפז בבית החולים ועבר ניתוחים רבים, אך לא הצליח להתאושש. הלווייתו תתקיים ביום שישי, 6 בספטמבר, בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא.

בורמן היה ידוע ביחסו החם והאבהי לאנשים בתעשייה. הוא נודע בנכונותו לעזור, לתת עצות ולתרום לאחרים. למרות היותו איש עסקים מצליח, הוא התנהל בצורה מכובדת ומכבדת, תוך שאיפה להצלחת כולם. יכולתו ליצור קשרים עם אנשים מכל הסוגים ולחבר ביניהם הייתה מאפיין בולט באישיותו.
מעבר להיותו איש עסקים מוצלח, בורמן היה ידוע כאדם עם לב רחב. הוא תרם וסייע לרבים, לעתים קרובות בסתר וללא בקשת הכרה. חבריו מתארים אותו כאדם צעיר ברוחו, מלא שמחת חיים ואנרגיה חיובית. הוא היה גם חובב אופניים נלהב וניסה לשכנע אחרים להצטרף לתחביב זה.
פטירתו של בורמן מותירה חלל גדול בעולם האירועים והקולינריה של ירושלים. הוא זכור כאיש שהשפיע על רבים, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. חבריו וקולגות מתארים את יום פטירתו כיום עצוב לירושלים, ומציינים את תרומתו הרבה לעיר ולתושביה לאורך השנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוייש לא מכירה אבל עצוב (ל"ת)
    מרי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תנחומי למשפחתו
    זיוה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הכרתי אותו בכלל, אך נשמע שהיה אדם נהדר, מקסים וטוב לב. אובדן קשה מאד לכל מכריו. יהיה זכרו ברוך.
    סגור