קריירה ולימודים

פתאל במענק חסר תקדים: זה העובד שיקבל מיליון שקל

התגמול הכולל של סמנכ"ל הכספים שחר עקה לשנת 2024 צפוי להגיע לסכום מרשים של כ-5.6 מיליון שקל ברוטו. סכום זה כולל שכר בסיס של 1.73 מיליון שקל, מענק שנתי, תגמול הוני, המענק המיוחד בסך 3.73 מיליון שקל, ו-135 אלף שקל עבור הוצאות רכב. החבילה הכוללת משקפת את הערכת החברה לתרומתו של עקה להצלחתה
מערכת ice |  2
דוד פתאל (צילום מסך מתוך אתר פתאל)
פתאל החזקות, מהחברות המובילות בענף המלונאות בישראל, מכירה בתרומתו יוצאת הדופן של סמנכ"ל הכספים שלה, שחר עקה. הדירקטוריון וועדת התגמול של החברה אישרו מענק מיוחד בסך מיליון שקלים לעקה, בעקבות המלצתו של המנכ"ל והבעלים, דוד פתאל. ההחלטה מבוססת על תרומתו הייחודית של עקה, במיוחד בהובלת עסקת פרותאל המשמעותית שהושלמה ביולי 2024.
מעבר לעסקת פרותאל, עקה זכה לשבחים על מסירותו ויכולתו להתמודד עם אתגרים מגוונים. אחד ההישגים הבולטים שלו היה הקמת מיזם מלונאות חדש בשיתוף עם גופים מוסדיים בישראל, שהביא להתחייבויות השקעה בהיקף מרשים של כ-400 מיליון אירו. ביצועים אלה נתפסים כראויים להערכה ותגמול מיוחדים.

התגמול הכולל של עקה לשנת 2024 צפוי להגיע לסכום מרשים של כ-5.6 מיליון שקל ברוטו. סכום זה כולל שכר בסיס של 1.73 מיליון שקל, מענק שנתי, תגמול הוני, המענק המיוחד בסך 3.73 מיליון שקל, ו-135 אלף שקל עבור הוצאות רכב. החבילה הכוללת משקפת את הערכת החברה לתרומתו של עקה להצלחתה.
האסיפה הכללית של בעלי המניות של פתאל צפויה לאשר את המענק המיוחד ב-10 בספטמבר. צעד זה מדגיש את החשיבות שמייחסת החברה לתגמול הוגן עבור הישגים יוצאי דופן, ומשקף את האסטרטגיה של פתאל לשמר ולתמרץ מנהלים בכירים.
מקרה זה מדגים את המגמה הגוברת בעולם העסקי להעניק תגמול משמעותי למנהלים בכירים על הישגים מיוחדים, במיוחד בתקופות של צמיחה והתרחבות עסקית. עם זאת, הוא גם מעלה שאלות לגבי פערי השכר בין הנהלה בכירה לעובדים מן השורה, נושא שממשיך להיות במוקד הדיון הציבורי בישראל ובעולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שמגיע, מגיע.
    דוד 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לשחר
    סגור
  • 1.
    מענק
    מיכה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לתת לבן אדם מענק של מיליון שח לחלק את זה לכלל העובדים שמרוויחים שכר מינימום
    סגור