קריירה ולימודים

אבל כבד באקדמיה: הפרופסור המוערך הלך לעולמו בגיל 83

פרופסור בודנהיימר היה פעיל בתחום האלקטרואפטיקה ועסק בשילוב אוכלוסיות מגוונות בתחום המדע. על שמו רשומים 11 פטנטים. המדען כיהן בתור הנשיא של המרכז האקדמי לב מאז שנת 1993 ועד 2009 וכן זכה בפרס יקיר ירושלים
מערכת ice | 
המרכז האקדמי לב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של המרכז האקדמי)
פרופסור יוסף שלמה בודנהיימר הלך לעולמו בגיל 83. בודנהיימר היה פרופסור מוערך בתחום האלקטרואופטיקה, חתן פרס יקיר ירושלים לשנת 2019 בזכות תרומתו למדע ושילובן של אוכלוסיות מגוונות במעגל התעסוקה בישראל. הוא עמד בראש המרכז האקדמי לב משנת בתור רקטור מאז שנת 1989 ונשיא המרכז משנת 1993 ועד שנת 2009 וכן היה חלק מחברי וועד הנהלת עמותת מכון צמת (צוותי מדע ותורה)
פרופסור בודנהיימר תרם גם למגזר העסקי ועבד בתור יועץ לחברות הייטק ברחבי העולם וגם בישראל. בנוסף, על שמו של בודנהיימר רשומים 11 פטנטים שונים בתחום האלקטרואופטיקה, תחום המשלב בין החקר המדעי של האופטיקה לחקר האלקטרוניקה. הוא פרסם מאמרים רבים בספרות המקצועית של התחום. בנוסף עמד בראשו של כתב עת "B’Or HaTorah" שעסק בקשר בין יהדות למדעים וטכנולוגיה.
בודנהיימר נולד באנגליה ועלה בתור נער לארץ ישראל. הוא קיבל את תואר הדוקטור שלו מהאוניברסיטה העברית. בנוסף לעבודתו האקדמית בודנהיימר שימש בתור שליח ציבור בבתי כנסת והיה חבר במקהלת החזנים הירושלמית. על-פי אתר המקהלה בודנהיימר היה נשוי לרחל ולהם היו שמונה ילדים ונכדים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה