קריירה ולימודים

איש העסקים שהסתבך בענק נחשף: "עברנו לגור אצל המשפחה"

אשתו של יניב סולומון, שהסתבך בפרשה של טיסות פרטיות לחו"ל לכאורה, חשפה: "חשבנו לפרק וכבר התחלנו בתהליכים, אך החלטתי להשאיר את האבא של הילדים שלנו איתנו בבית למרות התקופה הקשה. אנחנו כבר לא במושב לכיש, עברנו לב"ש, קרוב למשפחה שלי. אני צריכה את התמיכה. מקווה לימים טובים, תודה לך"
מערכת ice |  4
אילוסטרציה (צילום freepik)
עולם העסקים הישראלי הזדעזע השבוע עם חשיפת פרשה מטלטלת הנוגעת לחברת תעופה פרטית. יניב סלמון, בעל חברת י. גלרום תעופה ומועדון הכדורגל מ.ס קריית גת, מצא את עצמו במוקד סערה תקשורתית בעקבות תחקיר שחשף חובות עצומים לשורה של אישים מוכרים בצמרת הכלכלית הישראלית.
על פי הפרסום ב-TMI, סלמון גייס כספים מעשירי ישראל בהבטחה לספק להם טיסות פרטיות לחו"ל לפי דרישה. כל משקיע הפקיד סכום של כמיליון שקלים, אך כעת מתברר כי רבים נותרו ללא כספם וללא השירות המובטח. בין הנפגעים נמנים שמות מוכרים כמו ליאון קופלר, ישי דוידי, איל וולדמן, ועוד רבים אחרים.

החשד העיקרי הוא כי סלמון השתמש בכספי המשקיעים לכיסוי חובות קיימים, מה שהוביל לקריסת האימפריה העסקית שבנה. הפרשה מעלה שאלות נוקבות לגבי הפיקוח על חברות פרטיות ואמינות ההבטחות הניתנות למשקיעים בעלי הון.
למרות הסערה, אשתו של סלמון, טל להב סלמון, יצאה להגנתו. בראיון נדיר, היא טענה כי בעלה מעולם לא פעל בניגוד לחוק וכי המשבר נגרם בעיקר בשל השלכות מגפת הקורונה. לדבריה, "המצב פירק גם את החיים שלנו כתא משפחתי. כמי שחיה עם יניב, אומר שמעולם הוא לא פעל מחוץ לחוק ואלמלא הקורונה כלום לא היה משתבש. לראיה, הנאמן עדיין מפעיל את החברה. יניב הוא בן אדם טוב עם לב זהב, שמעולם זו לא הייתה כוונתו. הוא הסתבך ומאוד מצר על כך".
עוד חשפה: "חשבנו לפרק וכבר התחלנו בתהליכים, אך החלטתי להשאיר את האבא של הילדים שלנו איתנו בבית למרות התקופה הקשה. אנחנו כבר לא במושב לכיש, עברנו לב"ש, קרוב למשפחה שלי. אני צריכה את התמיכה. מקווה לימים טובים, תודה לך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונלי הפתאטית
    אין כמו משפחה 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נוסעת לגור עם המשפחה שלי גם. לא יכולה לסבול את המצב ואת עצמי יותר. מקווה שאני לא עול יותר מדי על אמא שלי שתצטרך לסבול אותי אצלה בבית. מה לעשות? אני מרגישה חנוקה מכל הכיוונים. משפחה זה הדבר הכי טוב.
    סגור
  • 30 עגול, החלפת עשור
    תתעוררי על החיים שלך 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את רוצה למצוא את עצמך בגיל 31 בדירה כזאת פצפונת? תתעוררי על עצמך, זה פתאטי ועלוב.
    סגור
  • תקחי את עצמך בידיים
    ותתחתני כבר!! 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את כבר לא צעירה, את צריכה בית גדול יותר ולא דירה פצפונת. זה פתאטי! תהיי רצינית.
    סגור
  • 1.
    רונלי הפתאטית
    גם אני 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יכולה לסבול את זה יותר.
    סגור