קריירה ולימודים

עומר אדם חוטף עוד מכה: זו הזמרת שתעדר ממופע הענק

אחרי שחנן בן ארי הודיע שלא ייקח חלק, כעת גם שירי מימון, הזמרת והשופטת המוכרת מ"הכוכב הבא", לא תיקח חלק במופע השנה. במקומה, הפקת המופע החליטה להביא את נינט טייב
מערכת ice | 
עומר אדם בקמפיין לבנק לאומי (צילום אינסטגרם/ omeradam)
מופע הענק NEXT, שהפך לאחד מאירועי החנוכה המרכזיים בישראל, עומד בפני שינויים משמעותיים שמסעירים את עולם הבידור המקומי. בהפתעה גמורה, נודע כי שירי מימון, הזמרת והשופטת המוכרת מ"הכוכב הבא", לא תיקח חלק במופע השנה. במקומה, הפקת המופע החליטה להביא את נינט טייב, מהלך שצפוי לשנות את הדינמיקה של המופע כולו.
הדרמה סביב NEXT לא מסתכמת רק בעזיבתה של מימון. ימים ספורים קודם לכן, התפרסם כי גם חנן בן ארי, שם גדול נוסף בזמר הישראלי, לא יופיע במופע בשל אילוצי לוח זמנים. שני השינויים הללו מעלים שאלות רבות לגבי התהליכים המתרחשים מאחורי הקלעים של אחד המופעים הנוצצים ביותר בלוח השנה הישראלי.

למרות העזיבות המפתיעות, NEXT ממשיך להציג ליינאפ מרשים של אמנים מובילים. טונה, יסמין מועלם, אודיה, משה פרץ ונינט טייב צפויים להוביל את המופע, מה שמבטיח חוויה מוזיקלית עשירה ומגוונת. השאלה המרכזית שנשארת פתוחה היא כיצד ישפיעו השינויים האחרונים על אופי המופע ועל הכימיה בין האמנים על הבמה.
NEXT, שהחל את דרכו כאלטרנטיבה לפסטיגל המסורתי, התבסס על קונספט ייחודי של הופעות משותפות ללא עלילה או דמויות קבועות. גישה זו אפשרה לו להביא לבמה שיתופי פעולה מפתיעים ומרגשים, כמו ההופעה המשותפת של אייל גולן, שרית חדד ועומר אדם בשנת 2021, שנחשבה לשיא בתולדות המופע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה