קריירה ולימודים

אינטל תפטר 17,000 עובדים, חלק מישראל: "הפסידו מיליארד ורבע"

אבי ניר, מנכ״ל compvision המתמחה בתגמול ושכר, אמר בראיון על הפיטורים הקרבים בחברת הענק: ״אינטל בצרות, היא פרסמה תוצאות כספיות. הם תכננו להרוויח באזורי המיליארד ורבע ברבעון - אבל הם הפסידו מיליארד ורבע ברבעון".
מערכת ice |  2
אינטל בקיצוצים (צילום Magma Images, shutterstock)
מה צריך לעשות? אינטל שנחשבת לאחת השחקניות הגדולות בעולם, מעסיקה בישראל כ-12,000 עובדים, כאשר חלק ניכר מהם יאלצו ללכת הביתה, במסגרת גל מאסיבי של פיטורים בחברה ברחבי העולם, כפי שבישרה החברה עם פרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024. כ-17 אלף עובדים בדרך הביתה ברחבי העולם.
אבי ניר, מנכ״ל compvision המתמחה בתגמול ושכר, אמר בתכנית ׳השיטה׳ לאיציק מצרפי: ״אינטל בצרות, היא פרסמה תוצאות כספיות. הם תכננו להרוויח באזורי המיליארד ורבע ברבעון - אבל הם הפסידו מיליארד ורבע ברבעון".

עוד הוסיף: "קשה לי לומר לגבי האפשרות של מחסור בשבבים, המחסור בשבבים בעולם הוא בגלל שהסינים מנהלים את צורת יצור השבבים כך שהם דואגים קודם לעצמם ואת הפירורים נותנים לעולם. קשה לדעת איך זה ישפיע״, מצרפי אמר: ״יש חברות שיוכלו לקלוט את העובדים שיפוטרו?״ ניר אמר: ״כן, אבל תלוי באיזה תפקידים״
החברה הודיעה בדו"ח על כוונתה לפטר 15% מצוות עובדיה ברחבי העולם, במקביל לדיווח על הפסד ענק בתקופה המדוברת, בגובה 1.6 מיליארד דולר. מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, התייחס עם פרסום הדו"ח למהלכים הנוכחים שהחברה תתחיל לקדם במסגרת תוכנית הקיצוצים.
"אלו חדשות כואבות עבורי, אני יודע שזה יהיה אפילו קשה יותר לכם. זה יום קשה להחריד לאינטל, בשעה שאנחנו עושים כמה מהשינויים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה של החברה שלנו". אמר גלסינגר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפוטרים מחברות הייטק, זה הזמן לעשות הסבת מקצוע לאחד המ
    גבריאל 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפוטרים מחברות הייטק, זה הזמן לעשות הסבת מקצוע לאחד המקצועות המבוקשים בשוק העבודה! לפרטים נוספים: www.cyber-courses.co.il
    סגור
  • 1.
    בארץ לא
    רובי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאן לא יפטרו אף אחד וימשיכו לחלק בונוסים שמנים
    סגור