קריירה ולימודים

אחד מגדולי הזמרים בישראל במסר מדאיג: "אטום על כולם"

ראש הממשלה קיבל פניה מעופר לוי: "תפתח במלחמה, מלחמת העולם האחרונה. אנחנו לפני משיח, הגאולה בפתח. 'מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים' - אטום על כל שונאי ישראל. ואל תדאג לאטום - הוא לא יבוא עד אלינו. הוא ייחסם עם המלאכים. כי מלאכיו יצווה לך, ישמורך בכל דרכיך. ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם, ביבי היקר"
מערכת ice |  1
זמר השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
בסרטון חריג במיוחד שהפיץ אמש (רביעי) אחד הזמרים האהובים בישראל, עופר לוי שמוקדש לראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא מבקש ממנו להוציא את האטום ולהטילו על כל אויבנו גם בשל העובדה שמדובר במצווה מהתורה.
לוי פתח ואמר: "לראש הממשלה שלנו, האהוב והנכבד, אהוב על כולם, במיוחד עלי. המנהיג הכי טוב שהיה לנו. אתה האדם היחיד שראוי להיות ראש הממשלה שלנו. הייתי רוצה לבקש בקשה - אנחנו לא צריכים לחכות לשום אומה שתגיד לנו מה לעשות. כי לנו יש את מלך העולם. אתה מאמין בן מאמין, אנחנו מאמינים בני מאמינים. ואין לנו על מי להישען, רק על אבינו שבשמים". 

בהמשך הדגיש: "אם הייתי יועץ שלך, אם יורשה לי, או רמטכ"ל לרגע, או חבר שלך לרגע - אני עופר לוי, אני אומר לך, יש לך אטום. תתחיל בתימן, באיראן, כל שונאי ישראל - טורקיה. תשמיד אותם. זו מצווה מהתורה. אל תפחד מכלום. אתה מצווה מהקדוש ברוך הוא, מהתורה, הקדושה 'מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים'. זו היא מצווה. הצבא הקדוש עושה עבודת קודש. לא לפחד מאף אחד, לא מערב רב, לא משונאי ישראל, לא ממי שמנסים להתנכל לנו". 
לסיום ביקש: "זו כיפה כי אני יהודי מאמין, זו הקסדה שלי. אוהב אותך, מעריך אותך - תפתח במלחמה, מלחמת העולם האחרונה. אנחנו לפני משיח, הגאולה בפתח. 'מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים' - אטום על כל שונאי ישראל. ואל תדאג לאטום - הוא לא יבוא עד אלינו. הוא ייחסם עם המלאכים. כי מלאכיו יצווה לך, ישמורך בכל דרכיך. ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם, ביבי היקר, ממני עופר לוי". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??????? (ל"ת)
    דתי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור