קריירה ולימודים

מרגש: מי יקבל פרס בגובה 20,000 שקל?

הפרס לפיתוח תכנית חוסן קהילתי על שם אופיר ליבשטיין ז״ל, ראש המועצה האזורית שער הנגב לשעבר שנפל ב-7.10 יחולק לתכנית שנבחרה על ידי ורד ליבשטיין לטובת  פיתוח ניידת חוסן קהילתי ברשויות המקומיות
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock)
פרס לפיתוח תכנית חוסן קהילתי בשווי של 20,000 אלף שקל על שם אופיר ליבשטיין ז״ל, ראש המועצה האזורית שער הנגב לשעבר. הפרס, עבור תכנית שנבחרה על ידי ורד ליבשטיין, ניתן לטובת  פיתוח ניידת חוסן קהילתי ברשויות המקומיות
הפרסים הוכרזו בכנס מפעל הפיס לפיתוח תכניות ופרויקטים בתחום החוסן הקהילתי ולקחו בו חלק יצחק וסרלאוף שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, מנכ"ל מפעל הפיס עו"ד בני דרייפוס , מנכ"לית מרכז השלטון המקומי הגב לירון דורון לוי, נציגי מרכז השלטון המקומי והאזורי, נציגי רשויות מקומיות, נציגי משרדי הממשלה ובעלי עניין נוספים.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "כשמדברים על חוסן, חשוב להקשיב לשטח. ללכת לפגוש אנשים. להיות קשוב לרשויות שמכירות יותר טוב מכולם מה הצרכים שלהן. אם באים ממקום אמיתי של אכפתיות ובלי פוליטיקה, ובלי עסקנות ואפליות, ושמור לי ואשמור לך. חוסן נבנה על אנשים שאכפת להם מהאחר".
עו"ד בני דרייפוס, מנכ"ל מפעל הפיס:" אירועי ה- 7.10 ומלחמת "חרבות ברזל" מציבים אתגרים בפני כלל הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ. כל רשות מקומית מצויה בהתמודדות עם סוגיות הנוגעות לקהילה, חוסנה ועוצמתה, ואלו מציבים אתגרים משמעותיים לכל ראש רשות מקומית ולשדרה הניהולית. קידום פרויקטים לבניית חוסן קהילתי בשיח ובשילוב של כל גורמי המקצוע  מייצרים תקווה גדולה לעתיד טוב יותר. אנו מאמין כי מדובר בתהליך חשוב ומשמעותי שישפיע לטובה על איכות חייה ובריאותה הנפשית של הקהילה."
לירון דורון לוי, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי: "השלטון המקומי שהתמודד עם שלל אתגרים, החל ממגפת הקורונה, דרך מבצעים צבאיים ואסונות מזג אוויר, עד אסון ה 7 באוקטובר ומלחמת חרבות הברזל שעדיין נמשכת, בולט בחוסנו וביכולת לתפקד בעת משבר ולחזור לשגרה גם אחרי אסון. היכולת הזאת מתבססת על הכרות עם צרכי השטח, על ייזום מענים מותאמים, על טיפוח הקהילות, ועל ההבנה שהשקעה בשגרה תפתח יכולות התמודדות בעתות חירום."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה