קריירה ולימודים

האם הרווחתם? אלה התפקידים ששכרם עלה בעשרות אחוזים

חברת ההשמה להייטק, GotFriends מסכמת חציון ראשון עם נתונים מסקרנים על השכר בתפקידים השונים בחברות ההייטק. עולם ה-Security מוביל באחוז הגיוסים, זה התפקיד שהשכר עלה בו ב-16%
מערכת ice | 
תלוש משכורת (צילום vecteezy)
GotFriends, חברת השמה להייטק המובילה בישראל מסכמת חציון ראשון ב-2024 בענף ההייטק הישראלי ומדווחת כי נפתחו פי 3 משרות חדשות מתחילת השנה בהשוואה לחציון הראשון של 2023.
החברה מדווחת כי מתחילת השנה נפתחו כ-1900 משרות חדשות, כמות משרות הגדולה פי 3 בהשוואה לתקופה מקבילה ב-2023, אך כמות המועמדים האקטיביים שמחפשים עבודה בחציון זה זהה לכמות מחפשי העבודה בחציון הראשון של 2023.
לפי הנתונים של חברת GotFriends התחומים המובילים בגיוס עובדים בהייטק הם: משרות בעולמות ה-Security המהוות 24% מהגיוסים מתחילת 2024, משרות בתחום ה-AI מהוות 15% מהגיוסים בחציון הראשון של 2024 ומשרות מתחום ה-Fintech מהוות 11% מהגיוסים.
שירי וקס מנכ"לית החברה מוסרת כי: "כפי שצפיתי בתחילת השנה, מנתוני החציון הראשון של 2024 עולה בבירור כי הביקוש להון אנושי איכותי בענף ההייטק נשאר גבוה והענף אכן ממשיך להיות עוגן חשוב בכלכלה הישראלית.
בחציון זה נרשמה עליה מרשימה של פי 3 בכמות המשרות שנפתחו, בהשוואה לתקופה מקבילה בשנה שעברה ואני צופה שמגמה זאת רק תלך ותתעצם בחציון השני של השנה. גם בגזרת השכר אנו רואים כי ישנה עלייה יפה בשכר הממוצע של מקצועות רבים בענף."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה