קריירה ולימודים

העלאת שכר ב-15%: מי עומדים להרוויח בגדול?

העלאת שכר של כ-15%, המלווה בשורת הטבות נוספות למשגיחי כשרות בעיר רחובות אחרי שנים שהסתפקו בשכר מינימום
מערכת ice | 
שכר (צילום shutterstock)
בשורה משמעותית מגיעה ממערכת הכשרות בעיר רחובות, המסמנת תפנית חשובה בתנאי ההעסקה של משגיחי הכשרות. לאחר שנים של תגמול בשכר מינימום, נמוך משמעותית מהמקובל בערים דומות, מובילה המועצה הדתית רחובות מהלך מהפכני להעלאת שכרם של העובדים בתחום זה.
על פי הפרסום של 'כיפה', במרכז השינוי עומדת העלאת שכר של כ-15%, המלווה בשורת הטבות נוספות. מעבר לתוספת המשמעותית בשכר הבסיסי, יזכו העובדים לתווי שי בחגים, דמי ביגוד, והגדלת החזרי הנסיעות. מהלך זה נועד לא רק לשפר את רווחתם הכלכלית של העובדים, אלא גם להעלות את מעמדם המקצועי ולהשוות את תנאיהם לאלו המקובלים בענף ברחבי הארץ.

עו"ד ליאור פרישמן, יו"ר המועצה הדתית רחובות, מדגיש את חשיבות המהלך: "לא יעלה על הדעת שמשגיח כשרות בעל משפחה יקבל שכר מינימום בעוד המלצר או שוטף הכלים מקבל שכר גבוה בהרבה." דבריו משקפים את התפיסה כי עבודת ההשגחה על הכשרות היא מקצוע הדורש מיומנות, אחריות ומסירות, ועל כן ראוי לתגמול הולם.
שיפור תנאי ההעסקה של משגיחי הכשרות ברחובות מהווה צעד חשוב בכיוון הנכון, אך גם מעלה שאלות רחבות יותר לגבי מעמדם של עובדים אלה ברחבי הארץ. האם מהלך זה יוביל לשינוי כלל-ארצי? כיצד ישפיע השינוי על איכות השירות ועל מחירי המוצרים לצרכן? אלו שאלות שיידרשו למעקב בחודשים ובשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה