קריירה ולימודים

חדשות 12 נזכרת בכאב: "3 שנים בלעדיו, קשה להאמין"

בטקס ההוקרה השנתי ע"ש רוני דניאל ז"ל למצטייני חדשות 12, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות אמרה על העיתונאי המנוח: "עיתונאי מוכשר מאין כמותו, ציוני, פטריוט אמיתי, איש של אנשים עם לב ענק, שבעתות מלחמה - והיו לצערנו לא מעט כאלה - היה פס הקול של המדינה, גידלת וטיפחת דור צעיר ובראשם ניר דבורי"
מערכת ice | 
טקס הוקרה לזכר רוני דניאל (צילום חדשות 12)
טקס ההוקרה השנתי ע"ש רוני דניאל ז"ל למצטייני חדשות 12 לשנת 2024 נערך היום (שישי) עם חלוקת אותות הוקרה, ב"אנו", מוזיאון העם היהודי, לשורת עובדים בולטים שנבחרו מתוך מאות עובדי החברה על ידי ועדת פרס המורכבת מעובדי החברה.
בין המצטיינים: ליאור נידם, צלם ומפיק שטח, לביא בר נס, במאי , חיים שלמה, מנהל אולפן, ענת מץ, אחראית תפעול ולוגיסטיקה , ליאור גולדנברג, עורך וידאו, צוף משעלי, עוזר הפקה, נועה קליינברג, תחקירנית המהדורה המרכזית, טובי פררה, טכנאי מחשוב, שחר אדרי, עורך חדשות N12, מיכאל תמרוב, עורך תוכניות ונועה עומר, מפיקת מבצעים. אות הוקרה מיוחד על הצטיינות ניתן מטעם הנהלת החברה לפרשן הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי.

אבי וייס, מנכ"ל ועורך ראשי חדשות 12: "אנחנו לא 9 חודשים אחרי האסון אלא אנחנו 9 חודשים באסון. אסון מתמשך. ויש לנו שליחות. השליחות החשובה ביותר בקריירה של כל אחת ואחד מאיתנו. לא חשוב מה עשינו עד עתה ומה נעשה בעתיד - אלו הימים החשובים ביותר בחיינו המקצועיים. יש לנו תפקיד  לדאוג שיהיה פה הוגן וצודק. אנחנו החדשות של ישראל וכשרוב המדינה צופה בנו יש לזה בעיקר אחריות כבדה".
עוד אמר על הבמה: "אנחנו מתעדים את האירועים  החשובים והמטלטלים בתולדות המדינה. עם שלם בכה מצער איתנו - ב-7.10 ועם שלם בכה מהתרגשות בשידורינו על החזרת החטופים. אזרחי ישראל יזכרו לעד את  שידורינו. שידורי ערוץ 12, חדשות 12. השידורים שלכם. כ-500 עובדי חברת החדשות בטלויזיה, בN12 וברדיו" 
עו"ד תמי רוה, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות: "קשה להאמין שאנחנו כבר 3 שנים בלי רוני, מראשוני העיתונאים בחברת החדשות. עיתונאי מוכשר מאין כמותו, ציוני, פטריוט אמיתי, איש של אנשים עם לב ענק, שבעתות מלחמה - והיו לצערנו לא מעט כאלה - היה פס הקול של המדינה. בריאיון האחרון שהעניק אמר: "אני מתפעל מהדור הצעיר. יש למי להעביר את המקל במרוץ השליחים הזה". כאילו נאמר היום. אני בטוחה, רוני, שאתה מביט עלינו בעיניך הטובות מלמעלה ומרוצה מהדור הצעיר שאתה גידלת וטיפחת ובראשם ניר דבורי - הפרשן הצבאי הנפלא שתמיד זוכר ומזכיר בהערצה את המנטור הענק שהיה לו ובעצם לכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה