קריירה ולימודים

ההייטק הישראלי ממשיך לצמוח: זה המרכז החדש שהושק בשדרות

?ההייטק הגיע לנגב המערבי: הקרן הלאומית להייטק בנגב מיסודה של  Place-IL השיקה את מרכז ההייטק שלה בשדרות, כחלק מתכנית לייצר מאות משרות הייטק חדשות בנגב המערבי
מערכת ice | 
מרכז ההייטק בשדרות (צילום ירין גז)
ההייטק הגיע לנגב המערבי: הקרן הלאומית להייטק בנגב מיסודה של  Place-IL השיקה את מרכז ההייטק שלה בשדרות, כחלק מתכנית לייצר מאות משרות הייטק חדשות בנגב המערבי.
בכנס הראשון של הקרן הלאומית להייטק בנגב שהתקיים אמש (שלישי) בהשתתפות ראש עיריית שדרות, בכירי ההייטק הישראלי, ראשי האקדמיה בנגב, נציגי מנהלת תקומה וראשות החדשנות, סטודנטים מהאזור ורבים נוספים הושק מרכז ההייטק שיאפשר לתושבי האזור להשתלב בחברות הייטק הפועלות במרכז הארץ ולעבוד בהן. 
יו״ר Place-IL עידן טנדלר פתח את הכנס: "בכל פעם שאני מגיע לכאן אני נדהם כמה שדרות קרובה לתל אביב, זה לא הגיוני שאנחנו מקבלים שכאן עדין אין בטחון ושאין כאן הייטק ושמקום כל כך חשוב שנמצא שעה מתל אביב נחשב פריפריה. אנחנו ממנפים את הפלטפורמה של Place-IL שנבנתה בשותפות עם עשרות חברות הייטק ומשתמשים בה ככלי נוסף שיעזור לשיקום ולבנייה מחודשת של חבל הארץ המופלא הזה. אנו נחושים לייצר מאות משרות חדשות בנגב ולתת הזדמנות שווה לכל אחד בישראל".
מנכ״לית Place-IL- קרן הלפרין מוסרי הוסיפה: "אנחנו מאמינים שתחום התעסוקה, הוא בסיסי והוא המפתח ליצירת תקווה באזור הזה ובכלל המקומות בארץ. אנחנו כמובן לא לבד אנחנו פלטפורמה.  נמצאות איתנו עשרות חברות היי-טק, אלו חברות שכבר לקחו מועמדים דרכנו כמתמחים וכעובדים, שהשתלבו מצוין בחברות. אנחנו נהנים ממעגל תמיכה ושותפות מאוד רחב ואנחנו כל הזמן פועלים להגדיל אותה".
המהלך הנוכחי מגיע דווקא בזמן מלחמת "חרבות ברזל", כאשר ההייטק הישראלי מתחבר לנגב המערבי ומגדיל את פעילותו באזור בכנס ייחודי וראשון מסוגו  שהתקיים בשדרות על ידי הקרן הלאומית להייטק בנגב מיסודה של Place-IL.
עמותת Place-IL הוקמה לפני כשנתיים במטרה לשלב בענף ההייטק עובדות ועובדים מאוכלוסיות בייצוג חסר באמצעות תהליך איתור מיון ייחודי של טאלנטים בהתאמה למשרות פנויות בחברות ההייטק. 
עידן טנדלר ואלון דוידי בכנס (צילום: ירין גז)
העמותה הוקמה על ידי עידן טנדלר וקרן הלפרין, ובשותפות אסטרטגית עם Google. לאחר שבעה באוקטובר ומתוך הבנה כי לחברות ההייטק המחויבות והיכולות לפעול על מנת להיות חלק מרכזי בשיקום ובבנייה של עוטף עזה והנגב המערבי,  החלה העמותה לפעול באזור במטרה ליצור מאות משרות חדשות בחברות ההייטק ולאפשר לתושבי האזור להשתלב בהן, תוך שהם יכולים להישאר להתגורר באזור.
המרכז שהוקם אמש, יאפשר לתושבי האזור לעבוד מרחוק בחברות ממרכז הארץ בחלק מימות השבוע, ויכלול מעטפת מקומית של אנשי הייטק מקומיים וליווי אישי ומקצועי לעובדים החדשים בהייטק, ויקל על אופן שילובם בענף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה